خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان‌شرقی:

پیام امروز دهه فجر تجدید بیعت با رهبری است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۹۰

امروز زمام امور اجرایی کشور را مردی در کسوت روحانیت و از جنس انقلابیون سال‌های دهه ۴۰ در دست دارد و او همان کسی است که افتخار می‌کند در سال ۵۶ برای اولین بار لفظ امام را درباره بنیانگذار انقلاب اسلامی به کار برد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: پیوند ناگسستنی امام و امت، پیام بلند و تاریخ‌ساز ۱۲ بهمن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین تجدید میثاق با ولایت در سالن اجتماعات مصلای تبریز، اظهار داشت: در هیچ صحنه‌ای از پیروزی‌ها و حتی روزهای تلخ و دشوار انقلاب نمی‌توان مردم و رهبری را جدا از هم دید.

وی ماه بهمن را یادآور روزهای تاریخ‌ساز و فراموش‌نشدنی ملت ایران دانست و افزود: طلیعه این ایام تداعی‌گر خاطره شیرین بازگشت امام عزیز به میهن است که با گام‌های استوار خود عزت، سرافرازی و آزادگی را به این سرزمین بازگرداند.

جبارزاده خاطرنشان کرد: ۱۲ بهمن سال ۵۷ صرفا یک جشن استقبال نبود، بلکه در عقبه این جشن باشکوه استقبال، مقاومت مردم و پافشاری آنان برای پایان دادن به سال‌های دوری امام از میهن بود.

وی افزود: جاماندگان رژیم طاغوت با انواع ترفندها می‌کوشیدند مانع از بازگشت امام شوند، اما ملت ایران و امام عزیز با اراده‌ای استوار تصمیم خود را گرفته بودند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که مردم و رهبری در هیچ یک از صحنه‌های انقلاب جدا از هم نبوده‌اند، افزود: اساسا شعله‌ور شدن آتش انقلاب در سال ۵۶ و در قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز ثمره پیوند عمیق مردم با رهبری و روحانیت بود و این برکت وجود امام و پیوند امت با ایشان بود که انقلاب اسلامی را از سال‌های نخستین دهه ۴۰ شکل داد و سرانجام در ۲۲ بهمن ۵۷ نور آن همه جا را فرا گرفت.

وی تاکید کرد: ادامه پیروزی‌های انقلاب و پیشرفت‌های کشور در همه عرصه‌ها همچنان که تا امروز مدیون پیوند رهبری و مردم بوده است در آینده نیز در گرو حفظ این پیوند و تقویت آن خواهد بود.

جبارزاده اظهار داشت: انقلاب اسلامی به خود می‌بالد که در روزگار جولان اندیشه‌های مادی، به دست بزرگمردی از سلاله پاک امامت به پیروزی رسید و پرچم هدایت آن پس از بنیانگذار کبیرش در دستان رهبر فرزانه‌ای چون مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
وی افزود: امروز زمام امور اجرایی کشور را مردی در کسوت روحانیت و از جنس انقلابیون سال‌های دهه ۴۰ در دست دارد و او همان کسی است که افتخار می‌کند در سال ۵۶ برای اولین بار لفظ امام را درباره بنیانگذار انقلاب اسلامی به کار برد.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به شعارهای تاریخی مردم آذربایجان یعنی " آذربایجان جانباز، خامنه‌ای دن آیریلماز " و " آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی "، گفت: ۱۲ بهمن فرصتی برای قدردانی از نعمت رهبری و پیام امروز دهه فجر تجدید بیعت با رهبری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز