خبرگزاری کار ایران

در ۱۰ ماهه امسال؛

مردان هشترود ۱۴ درصد بیشتر از زنان فوت کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۷۷

در ۱۰ ماهه امسال، ۵۷ درصد از مردان و ۴۳ در صد از زنان فوت شده‌اند، که تعداد ۴۰ مورد معادل ۱۴ درصد مردان بیشتر از زنان فوت کرده‌اند.

رییس ثبت احوال هشترود، از رشد ۳ / ۱ درصدی تولد و کاهش ۵ / ۲ درصد فوت در این شهرستان در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

صادقی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: تعداد ولادت ثبت شده در ۱۰ ماهه امسال ۹۶۸ نفر بوده که به تعداد ۱۰ مورد یعنی ۱.۳ درصد نسبت به مذت پارسال افزایش تولد را نشان می‌دهد.

وی افزود: از نظر جنسیت از کل ۹۶۸ مورد ولادت ثبت شده در این مدت تعداد ۴۹۸ مورد معادل ۵/۵۱ درصد پسر و ۴۷۰ مورد برابر با ۵/۴۸ درصد دختر به ثبت رسیده است.

صادقی افزود: از نظر محل سکونت تعداد ۴۳۱ مورد شهری و ۵۳۷مورد روستایی ثبت شده است.

رییس ثبت احوال هشترود در مورد فوتی‌های هشترود نیز در این مدت گفت: تعداد فوتی ثبت شده در ۱۰ماهه امسال، ۲۷۸ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۷ مورد برابر ۵/۲در صد کاهش فوت را نشان می‌دهد.

وی گفت: در این مدت از نظر جنسیت تعداد ۱۵۹ مورد یعنی ۵۷ درصد مردان و ۱۱۹ واقعه یعنی ۴۳ در صد زنان فوت شده را نشان می‌دهد که تعداد ۴۰ مورد معادل ۱۴ درصد مردان بیشتر از زنان فوت کرده است و از نظر محل سکونت تعداد ۹۷ واقعه یعنی ۳۵ درصد شهری و ۱۸۱ مورد یعنی ۶۵ در صد روستایی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز