خبرگزاری کار ایران

اعضای هیئت مدیره و بازرسان جدید خانه توسعه آذربایجان انتخاب شدند

کد خبر : ۲۴۴۹۴۹

این تشکل به منظور ایجاد مرکزیتی برای گردآوری اطلاعات، شناسایی، تحقیق و تبادل اندیشه برای ارائه نظریات کاربردی و جمع بندی آن‌ها جهت اتخاذ استراتژی توسعه برای آذربایجان در ابعاد مختلف فعالیت می‌کند.

با برگزاری مجمع عمومی اعضای دوره جدید خانه توسعه آذربایجان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این مجمع عمومی که عصر دیروز برگزار شد، ابتدا هئیت رییسه مجمع با حضور حسن فرهودی نیا، خادم عرب باغی، سیف لو و زیدی تشکیل شد و سپس با ارایه گزارش محمدرضا پورمحمدی، مدیرعامل خانه توسعه آذربایجان، از فعالیت‌های دوسال گذشته، این نهاد و مهندس محمد امین دستمالچی، بازرس خانه توسعه آذربایجان، و نیز کمیته های ۴ گانه آن انتخابات هیئت مدیره و بازرسان اصلی و علی البدل انجام شد.

برپایه این گزارش با برگزاری انتخابات، محمد علی سبحان الهی، اکبرتقی زاده اصل، محمدرضا پورمحمدی، محمدباقر بهشتی، مینوامیرقاسمی، صادق زاده تبریزی، ناصر امجد، صمد حسن زاده به عنوان اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره برای یک دوره دوساله و علیرضا صدری ومحمد امین دستمالچی به عنوان بازرسان اصلی و محمد تقی پاکزاد و حبیب شایان فر به عنوان بازرسان علی البدل برای مدت یکسال انتخاب شدند.

این تشکل به منظور ایجاد مرکزیتی برای گردآوری اطلاعات، شناسایی، تحقیق و تبادل اندیشه برای ارائه نظریات کاربردی و جمع بندی آن‌ها جهت اتخاذ استراتژی توسعه برای آذربایجان در ابعاد مختلف با تأکید بر جلب مشارکت همگانی مردم و به دور از جهت گیری‌های سیاسی، جناحی و حزبی و به صورت غیردولتی، غیرانتفاعی و غیرسیاسی فعالیت می‌کند.

در دوره قبلی محمد علی سبحان الهی، محمدرضاپورمحمدی، اکبرتقی‌زاده اصل، شهرام دبیری اسکویی، مینوامیرقاسمی به عنوان اعضای اصلی و مهندس نوید امجد، حاج کریم صادق‌زاده تبریزی، مهندس رحمان شاهگلی به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره و محمدامین دستمالچی و علیرضا صدری به ترتیب به عنوان بازرسان اصلی و احمد قنبری و رضا عظیم آذری به ترتیب به عنوان بازرسان علی­‌البدل این نهاد انتخاب شده بودند که برخی از آنها در دوره جدید کاندیدا نشده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز