خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان آذربایجان شرقی:

جوان‌گرایی در برنامه‌های دهه فجر امسال دنبال می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۳۵

مدیران روابط عمومی و بازوهای توانمند آنها یعنی رسانه‌ها می بایست با برنامه‌های ابتکاری و خلاقانه و با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کنند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم وفاق، همدلی و محتوابخشی به فعالیت های ایام گرامیداشت دهه فجر، گفت: رویکرد برنامه‌های دهه فجر امسال آگاهی‌بخشی، امیدافزایی، نشاط‌آفرینی و جوان‌گرایی است.

به گزارش ایلنا جواد آهنگری امروز چهارشنبه در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و مدیران نشریات و خبرگزاری‌های استان که به منظور هماهنگی در برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر تشکیل شده بود، خاطرنشان کرد: تنوع موضوعی و کیفیت برنامه های دهه فجر باید مورد توجه مدیران و مسوولان قرار گیرد و انتظار داریم با همکاری و هماهنگی دستگاه های دولتی، رسانه ها و مردم، امسال برنامه های پرشوری برای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود.

مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی تصریح کرد: مدیران روابط عمومی و بازوهای توانمند آنها یعنی رسانه‌ها می بایست با برنامه‌های ابتکاری و خلاقانه و با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کنند.

آهنگری افزود: استاندار آذربایجان شرقی به همه دستگاه‌ها تاکید کرده است که در کنار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر اهتمام ورزند و دستگاه‌ها باید به تناسب نامگذاری ایام دهه فجر نسبت به برگزاری برنامه‌های مرتبط اقدام کنند.

وی تأکید کرد: همدلی و وفاق بین سازمان ها و ادارات استان می تواند موجب رشد کیفی برنامه های دهه فجر و افزایش حجمی و کمی این برنامه ها در سال جاری شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی هم در این نشست گفت: محتوای برنامه‌های دهه فجر باید انتقال دهنده پیام‌های انقلاب اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده افزود: برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های دهه فجر، ۲۴ کمیته با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد شده است و این برنامه‌ها با مشارکت مردمی برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست تعدادی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و مدیران نشریات و خبرگزاری‌های استان به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص چگونگی اجرای برنامه‌های دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز