خبرگزاری کار ایران

۲۹ پروژه کشاورزی در آذربایجان شرقی به ارزش ۲۸میلیارد ریال دردهه فجر افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۵۵

در دهه فجر امسال۱۰ پروژه با محوریت آب وخاک و امور فنی مهندسی، ۱۲ پروژه در بخش تولیدات دامی و ۷ پروژه در قسمت بهبود تولیدات گیاهی به بهره برداری خواهد رسید.

کمیته روستایی وعشایری ستاد دهه فجر استان آذربایجان شرقی سومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی خود را درخصوص عملیاتی کردن فعالیت ها و برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مسئول کمیته روستائی و عشایری ستاد دهه فجر استان آذربایجان شرقی در این نشست گفت: این کمیته به منظور جمع بندی نهایی و ارائه برنامه ها و فعالیت های پیشنهادی تشکیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی افزود: متمرکزکردن فعالیت ها، برنامه ها، مراسم دهه فجر در روستاها و بخش ها و مناطق عشایری استان از مهم ترین اهداف تشکیل این کمیته و برگزاری جلسات آن است، چونکه عشایر و روستائیان نقش ارزنده ای در تحقق پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن داشته اند.

وی حمایت و تجلیل از خانواده معظم شهدا در طول سال به ویژه در ایام دهه فجر را از وظایف اصلی دولت و دولتمردان عنوان کرد و افزود: بزرگداشت دهه فجر از اهم وظایف همه ماست و در این ایام بایستی تجلیل از مقام شامخ شهیدان و تجلیل از خانواده معزز شهیدان در سرلوحه کار و برنامه مان قرارگیرد.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان ضمن اشاره به اهمیت پروژه ها و طرح های آماده افتتاح اظهار داشت: در دهه فجر امسال۱۰ پروژه با محوریت آب وخاک و امور فنی مهندسی(آبیاری تحت فشار، بارانی و قطره ای)، ۱۲ پروژه در بخش تولیدات دامی شامل نوسازی اماکن دامی، مرغداری گوشتی، پرورش ماهی قزل آلا و پرورش شتر مرغ) و ۷ پروژه در قسمت بهبود تولیدات گیاهی(انواع گلخانه، کودآلی ورمی کمپوست، پرورش قارچ و…) افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که جمعاً ۲۹ پروژه با اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم برای ۳۵۸ نفر با ۶۷ خانوار بهره مند و با حجم اعتبارات تسهیلات بانکی، اعتبارات دولتی و بخش خصوصی۲۸ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال تکمیل و آماده بهره برداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز