خبرگزاری کار ایران

رئیس منطقه پنج و مدیرکل بازرسی استان آذربایجان شرقی:

نظام اداری کشور از سلامت کافی برخوردار نیست

کد خبر : ۲۴۴۲۱۹

سازمان بازرسی با رویکرد برخورد با فساد اداری به دنبال سالم سازی نظام اداری کشور است.

مدیر کل بازرسی آذربایجان شرقی و رئیس منطقه ۵ بازرسی کشور گفت: امروز برخورد با فساد اداری به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی کرمی امروز در همایش فرماندهان حوزه ۲ بسیج کارمندی استان که به میزبانی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی برگزار شد، افزود: سازمان بازرسی با رویکرد برخورد با فساد اداری به دنبال سالم سازی نظام اداری کشور است.

وی ادامه داد: به همین منظور ضرورت دارد تا با عزمی ملی نسبت به برخورد با متخلفان اقدام گردد که در این زمینه از توان تمام دستگاه های نظارتی، بسیجیان عزیز و تمام کارکنانی که روحیه فساد ستیزی دارند، بهره خواهیم برد.

وی ادامه داد: متاسفانه نظام اداری کشور آن گونه که باید در شان مردم شهید پرور کشورمان از سلامت کافی برخوردار نیست که این امر سنگینی تکلیف دستگاه های نظارتی را دو چندان کرده است.

مدیر کل بازرسی آذربایجان شرقی با بیان اینکه فساد اداری مانع رشد و توسعه است، اظهار داشت: یکی از مهمترین و اصلی ترین آسیب هایی که این نوع فساد به نظام وارد می کند سلب اعتماد عمومی است به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا از سال آینده برخورد با مفسدان نظام اداری کشور شدیدتر شود.

وی در ادامه برخورد قاطع با متخلفان را نیازمند عزم ملی خواند و تاکید کرد: در شرایط کنونی خواست عموم مردم برخورد با متخلفانی است که موجب شده اند قبح برخی از تخلفات نیز شکسته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز