خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

جلسات شورای شهر تبریز افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۳۴۱

با توجه به اینکه موعد قانونی تصویب لایحه تعرفه عوارض محلی ۱۵ بهمن و لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری اول اسفند تعیین شده، به منظور بررسی و تصویب به موقع این لوایح مقرر شد هر هفته چهار جلسه در صحن شورا تشکیل شود.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: برای بررسی به موقع و البته دقیق لایحه تعرفه عوارض محلی و نیز لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری، تعداد نشست های شورای شهر افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، سعید حاجی زاده گفت: با توجه به اینکه موعد قانونی تصویب لایحه تعرفه عوارض محلی ۱۵ بهمن و لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری اول اسفند تعیین شده، به منظور بررسی و تصویب به موقع این لوایح مقرر شد هر هفته چهار جلسه در صحن شورا تشکیل شود.

وی افزود: بر این اساس جلسات شورا تا زمان اتمام بررسی این لوایح روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در نوبت صبح و روزهای دوشنبه و سه شنبه در نوبت عصر و بصورت غیرعلنی تشکیل خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: با توجه به اینکه بر اساس قانون در زمان ورود شورا به کار بررسی لایحه بودجه سالانه شهرداری امکان طرح لوایح دیگر وجود نخواهد داشت، از این رو همزمان با بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی طرح برخی لوایح ضروری از جمله لوایح مربوط به برخی مشکلات مردم در دستور جلسات شورا گنجانده شده است.
حاجی زاده افزود: با توجه به اینکه شهرداری لوایح مربوط به تعرفه عوارض محلی و نیز بودجه سال ۹۴ را به موقع تقدیم شورا کرد، تلاش می کنیم کار بررسی آنها در موعد قانونی و البته با دقت لازم انجام و برای تایید به فرمانداری ارسال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز