خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

تربیت جسمی دانش‌آموزان در کنار آموزش‌های علمی اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۳۳

اگر در گذشته امکانات ورزشی بین تعداد محدودی از مدارس توزیع می‌شد امروز شاهد توزیع این امکانات بین ۱۲۰۰ مدرسه استان هستیم که در قالب کاروان امید انجام می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دانش‌آموزان مدیران فردای جامعه هستند و باید در کنار آموزش‌های علمی و درسی، جسم آنها نیز به نحو احسن تربیت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده امروز چهارشنبه در مراسم اختتامیه مرحله اول المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ایکه در سالن ورزشی هنرستان اکبریه تبریز برگزار شد، گفت: این المپیاد قدم خوبی در جهت تربیت جسمی دانش‌آموزان است.

استاندار آذربایجان شرقی توزیع بسته‌های ورزشی بین مدارس استان را یک اقدام ارزشمند عنوان کرد و با قدردانی از ابتکار اداره کل آموزش و پرورش استان در این زمینه، گفت: اگر در گذشته امکانات ورزشی بین تعداد محدودی از مدارس توزیع می‌شد امروز شاهد توزیع این امکانات بین ۱۲۰۰ مدرسه استان هستیم که در قالب کاروان امید انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا آموزش و پرورش نمی‌تواند به تنهایی از عهده مسوولیت سنگین خود برآید و همه دستگاه‌ها باید در تحقق اهداف آموزش و پرورش اهتمام کنند.

در اولین مرحله از این المپیاد یک‌هزار و ۲۰۰ بسته ورزشی از امروز در بین مدارس شهری و روستایی استان آذربایجان شرقی توزیع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز