خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۰۸

بر این اساس رسول مباشر جنت به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی معرفی و ایرج شقاقی مدیر کل سابق این دفتر، به عنوان معاون مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد.

مدیرکل جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی در جلسه شورای مدیران استانداری، معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا بر این اساس رسول مباشر جنت به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد و ایرج شقاقی مدیر کل سابق این دفتر، به عنوان معاون مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با تأکید این که اقتدار و صلابت نظام، خواسته قاطبه مردم است، اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های مهم استانداری در کنار مسوولیت‌های عادی و اداری، حفظ عزت، اقتدار و صلابت نظام در حیطه استان است.

اسماعیل جبارزاده افزود: نظام مقتدر و کارآمد مورد قبول همه ملت‌هاست و این اقتدار و صلابت را بعد از رهبری، دولت و دولتمردان باید تامین کنند.

وی با بیان این که برای استانداران حداقل ۳۶ مورد وظیفه اصلی تدوین شده که خلاصه و چکیده همه آنها حفظ عزت و اقتدار نظام است، افزود: برای اجرای این ماموریت باید بدنه مدیریتی استانداری قوی باشد.

جبارزاده با بیان این که هیچ انگیزه‌ای جز تقویت نظام و خدمت به مردم در ذهن ما نیست، گفت: امروز اقصا نقاط استان باید تحت نظارت استانداری باشد و عملکرد دستگاه‌ها به طور مرتب توسط استانداری رصد شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در این جلسه از امیری، سرپرست سابق دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تقدیر و برای کرمانی، مدیرکل جدید این دفتر آرزوی موفقیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز