خبرگزاری کار ایران

زنجیره تولیدمرغ در آذربایجان شرقی حمایت می‌شود

کد خبر : ۲۳۹۱۰۰

برای اجرایی شدن زنجیره تولید و خرید مرغ، شرکت مادر تخصصی حمایت ازکشاورزی کشور در آذربایجان شرقی آمادگی کامل دارد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری کشاورزی کشور بر آمادگی کامل این صندوق جهت اجرائی شدن زنجیره تولید و خرید مرغ در آذربایجان شرقی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید عبدالکریم رضوی اردکانی در نشستی با رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه صندوق مادر تخصصی حمایت از کشاورزی آمادگی دارد دغدغه های روسای سازمان ها را در راستای اجرای سیاست تولید و حمایت از تولید بخش کشاورزی رفع و در این خصوص مساعدت کند، اظهار داشت: آنچه در آنچه صندوق نیاز داریم می توانیم اصلاح کنیم و به اجرا برسانیم چرا که اساسنامه قابل تغییر و اصلاح است.

وی با بیان اینکه مدیران عامل صندوق های حمایت از کشاورزی بایستی مدل های خدمت و جذب سرمایه را به روز کنند ادامه داد: برای اجرایی شدن زنجیره تولید و خرید مرغ، شرکت مادر تخصصی حمایت ازکشاورزی کشور در آذربایجان شرقی آمادگی کامل دارد.

رضوی اردکانی با بیان اینکه این صندوق هرگونه مساعدت مالی در قالب اتحادیه های تولیدی کشاورزی را قانونی می داند و هیچ محدودیتی در خصوص آن ندارد افزود: خدمات و فعالیت های حمایتی از بخش تولید کشاورزی در آذربایجان شرقی در کشور بی نظیر است و مطمئناً درآینده شاهد خلاقیت های بهتر و جدی تر از این هم در این استان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز