خبرگزاری کار ایران

طی شش ماهه اول امسال

یک هزار و ۳۶۳ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی جهیزیه دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۱۶

طی این مدت ۱۰ هزار و ۷۸۵ خانوار تحت حمایت استان بیمه تامین اجتماعی شده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی گفت: طی شش ماهه اول سال جاری برای یک هزار و ۳۶۳ نوعروس تحت حمایت در سطح استان جهیزیه اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خالد سیار امروز در جمع خبرنگاران افزود: طی این مدت برای بیش از یک هزار نفر مددجو کمک هزینه زندگی پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۵ هزار و ۲۰۳ یتیم نیز از مساعدت نقدی و غیر نقدی ۳۰ هزار و ۵۸۰ حامی نیکوکار بهره مند شده اند.

وی تصریح کرد: در این مدت برای بیش از ۶۸ هزار مددجو مستمری کمک معیشت پرداخت شده است.

سیار با بیان اینکه ۵۶ هزار و ۵۱۹ سالمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند یادآور شد: تعداد زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ۴۰ هزار و ۵۵۱ خانوار هستند.

وی خاطرنشان کرد: در شش ماهه امسال ۹۹۱ خانوار روستایی و ۸۷۱ خانوار شهری از انشعابات آب، برق، فاضلاب و گاز برخوردار شده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی ادامه داد: طی این مدت ۱۰ هزار و ۷۸۵ خانوار تحت حمایت استان بیمه تامین اجتماعی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز