خبرگزاری کار ایران

فرماندار بناب:

در بناب هنوز مدرسه ای با ۲۰۰ دانش آموز نمازخوان و امام جماعت، محلی برای اقامه نماز ندارد

کد خبر : ۲۳۸۲۶۹

هم اکنون حداقل در ۱۲ مسجد بناب نماز جماعت صبح اقامه می شود. / در حال حاضر نماز جماعت در ۳۵ مسجد، ۳۰ اداره، ۷۰ مدرسه، ۴ دانشگاه و ۳ کارخانه بزرگ این شهرستان اقامه می شود.

فرماندار بناب گفت: هم اکنون حداقل در ۱۲ مسجد بناب نماز جماعت صبح اقامه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ولی الله فرج اللهی امروز در نشست ستاد اقامه نماز شهرستان بناب، اظهار داشت: در حال حاضر نماز جماعت در ۳۵ مسجد، ۳۰ اداره، ۷۰ مدرسه، ۴ دانشگاه و ۳ کارخانه بزرگ این شهرستان اقامه می شود.

وی وجود حوزه علمیه بزرگ و علما و طلاب فاضل در بناب را بهترین امتیاز برای رونق نمازهای جماعت و بهبود کیفیت شاخص های فرهنگی و اجتماعی این شهرستان دانست و گفت: از ابتدای امسال تاکنون به همت ستاد اقامه نماز شهرستان ۳۰ مورد کلاس آموزش خانواده، ۱۳ مورد نشست پاسخ به سوالات دانش آموزی و مسابقه احکام نماز برگزار شده و همچنین ۵۰ نفر از مربیان و مدیران مهدهای کودک دوره آموزشی ۱۲ ساعته گذرانده اند.

وی لازمه تاسیس نمازخانه مناسب در مدارس را تامین اعتبار مورد نیاز با تدابیر استانی دانست و گفت: در بناب مدرسه ای است که ۲۰۰ دانش آموز نمازخوان و حتی امام جماعت دارد اما محلی برای اقامه نماز ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز