خبرگزاری کار ایران

خلیفه ارامنه آذربایجان:

امیدوارم سال جدید همراه با مهر و دوستی و دنیایی بدون جنگ، بی عدالتی، و آلام بشری باشد

کد خبر : ۲۳۸۱۲۶

خشونت، بیداد و کشتار در جهان امروز حز نتیجه دوری از جوهر کلام خداوند یکتا این «وجه مشترک کلیه ادیان الهی» نیست.

خلیفه کل ارامنه آذربایجان به مناسبت آغاز سال نو میلادی و میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) با صدور بیانیه ای برای مردم جهان آرامش، عدالت و صلح آرزو کرد.

به گزارش ایلنا اسقف گریگور چیفتچیان در این بیانیه با تبریک سال جدید و میلاد مسیح(ع) به کلیه موحدین عالم، ابراز امیدواری کرده است سال جدید همراه با مهر و محبت و دوستی و دنیایی بدون جنگ و خونریزی، بی عدالتی، ظلم و آلام بشری باشد.

وی در ادامه این بیانیه خشونت، بیداد و کشتار در جهان امروز را نتیجه دوری از جوهر کلام خداوند یکتا «وجه مشترک کلیه ادیان الهی» دانسته است.

اسقف چیفتچیان در بخش دیگری از این بیانیه با ابراز امیدواری به اینکه در پرتو تعالیم عالیه و نجات بخش ادیان الهی و با پیوند و تفاهم هر چه بیشتر میان معتقدان ادیان آسمانی، جهانیان در صلح، آرامش و آسایش زندگی کنند آمده است: دست دعا به پیشگاه احدیت بلند کرده و از درگاهش سلامتی و توفیق بیش از پیش برای رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری، کلیه مسئولان دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران و هم وطنان مسئلت می کنیم و در پرتو الطاف بی کران الهی دوام، بقا، عزت، عظمت، اقتدار و شکوفائی هر چه بیشتر و صلح همیشه پایدار را برای کشور عزیزمان خواهانیم.

لازم به ذکر است پیش از صادق نجفی شهردار تبریز و حاج کریم صادق زاده تبریزی دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی در بیانیه های جداگانه ای فرارسیدن سال نوی میلادی را به پیروان دین مسیحیت تبریک گفته بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز