خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز:

یکی از معابر شهر تبریز به نام «میرعلی تبریزی» مزین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۲۴

شهر تبریز به عنوان خاستگاه خوشنویسی ایران مورد غفلت واقع شده است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: به زودی سمپوزیوم میرعلی تبریزی برای نامگذاری یکی از معابر تبریز به نام این استاد برجسته خوشنویسی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین آذرنیا امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که شهر تبریز به عنوان خاستگاه خوشنویسی ایران مورد غفلت واقع شده است، اظهار داشت: به زودی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با اجرای این سمپوزیوم سعی خواهیم کرد دین خود را به این استاد برجسته ادا کنیم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هر کدام از پروژه های عمرانی در صورت فرهنگ سازی و گذر از فیلترینگ فرهنگ ماندگار می شود.

آذرنیا با اشاره به ضرورت توجه به فرهنگ افزود: با نامگذاری سال جاری به نام فرهنگ دیگر اهمیت فرهنگ و فرهنگ سازی بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به رشد سریع پروژه های عمرانی گفت: با رشد روز افزون پروژه های عمرانی باید فرهنگ استفاده از این امکانات رفاهی رادر میان شهروندان ایجاد کرد.

آذرنیا با اشاره به برنامه ریزی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در راستای افزایش فرهنگ سازی در شهر گفت: پروژه ای همچون پروژه مترو اگر با فرهنگ سازی و آموزش های لازم و به موقع همراه نباشد بازدهی اصلی خود را نخواهد داشت.

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با اشاره به نقش اساسی شهرداری در تمام دوران زندگی تک تک شهروندان افزود: سازمان فرهنگی هنری نیز با برگزاری برنامه های مختلف ماموریت خود را در آموزش شهروندان به انجام میرساند.

وی با اشاره به اینکه هنر باید در ذات هر اتفاقی گنجانده شود گفت: فرهنگ دیرینه ی ما نشان از هویت دیرینه ی ما دارد.

آذرنیا خاطرنشان کرد: این هویت را باید زنده تر از قبل حفظ کرد و به آیندگان سپرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز