خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

فاز اول خانه معلم شماره ۳ تبریز دهه فجر امسال افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۰۲۷

این پروژه در مساحتی بیش از ۶ هزار مترمربع در حال احداثاست که با اتمام مراحل پایانی، فاز اول آن در دهه فجر سال جاری مورد بهره‌‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خواستار تسریع در عملیات اجرایی احداثخانه معلم شماره ۳ تبریز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدصادق پورمهدی در بازدید از پروژه احداثخانه معلم شماره ۳ تبریز که به همراه مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی انجام شد، گفت: این پروژه در مساحتی بیش از ۶ هزار مترمربع در حال احداثاست که با اتمام مراحل پایانی، فاز اول آن در دهه فجر سال جاری مورد بهره‌‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ویژگی‌های برتر این پروژه، گفت» امیدواریم با افتتاح آن شاهد خدمت‌رسانی بهتر به جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان باشیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش‌های آموزش و پرورش استان در تکمیل و تجهیز این خانه و جذب مشارکت‌های خیرین و بخش خصوصی، اظهار داشت: تمام مدیران باید در راستای جذب مشارکت‌های بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمرانی پیشقدم شوند و تنها به بودجه دولتی اکتفا نکنند، چرا که در شرایط فعلی دولت نمی تواند به تنهایی پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین قبل از این بازدید جهت رسیدگی به مشکلات سرویس دهی و بحثهای آموزشی، از مدرسه استثنایی مردانی آذر که در آن دانش آموزان کم توان ذهنی، جسمی و نابینا در حال تحصیل می باشند بازدید و از خدمات خانواده مردانی آذر قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز