خبرگزاری کار ایران

امسال برای اولین بار؛

تبریز به ۱۲ تلویزیون شهری جدید مجهز شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۸۹

با این اقدام گام بزرگی در راستای توسعه تبلیغات دیجیتالی در سطح کلانشهر تبریز برداشته شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز از نصب ۱۲ تلویزیون شهری جدید برای اولین بار در سطح این کلانشهر طی سالجاری خبر داد.

اکبر امجدی امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در تبریز اظهار داشت: با این اقدام گام بزرگی در راستای توسعه تبلیغات دیجیتالی در سطح کلانشهر تبریز برداشته شده است.

وی افزود: امسال به منظور دستیابی به توسعه جهشی تبلیغات دیجیتالی شهر، علاوه بر سرمایه گذاری خود سازمان، روشهای مشارکتی با بخش خصوصی را اجرایی کردیم که با استقبال عالی سرمایه گذاران روبرو شد

امجدی خاطرنشان کرد: بر همین اساس توانستیم امسال چندین تلویزیون بزرگ شهری را به تلویزیون های محدود قبلی شهر بیافزاییم.

امجدی یکی از بزرگترین و مهمترین اقدامات در دست اجرای سازمان در حوزه تبلیغات شهری را توسعه تبلیغات دیجیتالی و تجهیز تلویزیونهای شهری در معابر پرتردد شهر خواند و گفت: در ابتدای سال جاری سهم سازمان زیباسازی از تلویزیونهای شهری تبریز تنها سه مورد بود که طی تفاهمات انجام شده ۱۲ تلویزیون شهری به تبلیغات دیجیتالی شهر افزوده شد.

وی از تلویزیونهای شهری به عنوان یکی از پردرآمد ترین طرح ها برای سرمایه گذاری نام برد و گفت: تلویزیونهای شهری علاوه بر جذابیت فراوان برای عابرین، موجب شادابی و سرزندگی محیط شهری نیز میگرد.

بنابراین گزارش این ۱۲ تلویزیون شهری جدید تبریز در مکان های برج بلور میدان جانبازان، فلکه بزرگ ولیعصر، اداره برق در گلکار، مقابل شهرداری منطقه دو، پل سرداران فاتح، بانک تجارت خیابان امام خمینی، میدان حکیم نظامی با مشارکت بنیاد شهید و بیمه آسیا و شهرداری تبریز، لاله پارک، پارک طولی اندیشه، پارک یادگار امام و مرکز خرید اطلس(دو مورد) نصب شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز