خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

سال گذشته ۳ مورد ازدواج زیر ۱۰ سال در آذربایجان شرقی ثبت شده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۶۹

بر اساس آمار ثبت احوال استان، آمار طلاق در این منطقه از سال ۸۲ سیر صعودی و آمار ازدواج نیز از سال ۸۷ سیر نزولی یافته است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت: در سال گذشته، ۳ مورد ازدواج زیر ۱۰ سال، ۴ هزار و ۴۸۸ مورد ازدواج دختران زیر ۱۵ سال و ۶ مورد ازدواج پسران زیر ۱۵ سال در این استان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا لیلا جاویدان درجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی طلاق و خشونت را از موضوعات مهم در بخش جوانان خواند و افزود: بر اساس آمار ثبت احوال استان، آمار طلاق در این منطقه از سال ۸۲ سیر صعودی و آمار ازدواج نیز از سال ۸۷ سیر نزولی یافته است.

وی در عین حال گفت: در ۹ ماه امسال آذربایجان شرقی در امر ساماندهی ازدواج جوانان جزو سه استان برتر کشور بوده و تلاش می شود به جایگاه اول ارتقا یابد.

جاویدان افزود: سال گذشته نیز این استان رتبه اول کشور را در این زمینه کسب کرده بود.

وی بسیج ادارات و مدیریت فرابخشی در حوزه جوانان برای استفاده از ظرفیت ادارات کل استان، تعداد زیاد اتاق های فکر برای حل مشکلات جوانان و تقسیم کار استانی در موضوعات فکری جوانان را ازعوامل موثر در کسب رتبه برتر استان اعلام کرد و گفت: رفع مشکلات ازدواج جوانان، تامین سلامت آنان و ساماندهی کمیته فضاهای مجازی و اشتغال جوانان از برنامه های آینده این معاونت به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز