خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به ۲حادثه خونین پی درپی درمرند

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۲۶۷

این دو حادثه خونین در برخورد تریلی بامینی بوس ترکیه‌ای و در یک حادثه دیگر در همان محل بر اثر برخورد وانت نیسان با انتهای تریلر تصادفی رخ داده است.

نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شهیدرحمت ا… اوهانی جمعیت هلال احمرشهرستان مرند به حادثه دیدگان برخورد تریلی با می‌نی­بوس امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرپرست جمعیت هلال احمرشهرستان مرندگفت: درپی تماس تلفنی اورژانس ۱۱۵ مرند مبنی بر تصادف تریلر با مینی بوس ترکیه‌ای در محور مرند - خوی نرسیده به شهر کشکسرای، ۲۴ کلیومتری یایگاه امداد و نجات شهید اوهانی جمعیت هلال احمرمرندبلافاصله تیم امداد ونجات به محل اعزام شدند.

حبیب ذوالفقاری ادامه داد: راننده خودروی ترکیه در درون خودرو گیر کرده بود که بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادجاده‌ای شهیداوهانی مرند با استفاده از تجهیزات برش خودروی نجات راننده مینی بوس را رهاسازی وبه اورژانس تحویل دادند و توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند که متاسفانه درحین انتقال جان خود را ازدست داده بود.

وی خاطر نشان کرد: به فاصله اندکی از این حادثه، حادثه دیگری در‌‌ همان مکان به علت سرعت زیاد و عدم دید راننده وانت نیسان با انتهای تریلر تصادفی برخورد و سپس اطاق نیسان کنده شده و با عابرپیاده بشدت برخورد و روی فرد مذکور می‌افتد سپس خودرو به یکی از افسران نیروی انتظامی حاضر در صحنه می‌زند که هر دو فرد بشدت مصدوم می‌شوند.

ذوالفقاری افزود: افسر نیروی انتظامی توسط عوامل پلیس و عابر پیاده توسط اوژانس به بیمارستان انتقال داده شدند. و دو کودک سرنشین خودروی نیسان نیز مجروح می‌شوند که بصورت سرپائی توسط نجاتگران هلال احمر مداوا می‌شوند. متاسفانه راننده مینی بوس تبعه ترکیه و عابر پیاده در حین انتقال فوت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز