خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

اگر بار دیگر به نظام اسلامی توهین شود حماسه ۸ و ۹ دی تکرار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۲۲۳

امروز تجمع مردمی اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی به مناسبت پنجمین سالگرد ۸ دی سال۸۸ تبریز تحت عنوان بصیرت و میثاق ملی با رهبری در این شهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تأکید کرد: اگر بار دیگر به نظام اسلامی توهین شود حماسه ۸ و ۹ دی تکرار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در تجمع مردمی که به مناسبت پنجمین سالگرد ۸ دی سال۸۸ تبریز تحت عنوان بصیرت و میثاق ملی با رهبری برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ ۳۵ ساله و پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران مشاهده می‌شود که گه گاهی دست معاندان داخلی چه از روی عمد و چه از روی ساده لوحی در دست اپوزیسیون خارجی و دشمنان اسلام قرار گرفته و در صدد براندازی و شکست انقلاب بر می‌آیند اما تاریخ شهادت داده است که انقلاب اسلامی به هیچ وجه شکست نخورده و تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه تلخ‌ترین فتنه تاریخ انقلاب عبارت بود از فتنه سال۸۸، افزودند: نه در جنگ تحمیلی و نه در فتنه‌های گوناگون، انقلاب اسلامی شکست نخورده است و به برکت ولایت فقیه و بصیرت و هوشیاری ملت ایران هرگز شکست نخواهد خورد.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به طرح زمزمه‌هایی حتی قبل از پایان رای گیری تا هشت ماه بعد از آن مبنی بر شبهه ناک بودن انتخابات و رای گیری، تصریح کردند: دشمنان داخلی و خارجی انقلاب با این ترفند در صدد ایجاد تردید و شبهه در سلامت نظام و انتخابات بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری کلید سوم فتنه را طرح مسئله تقلب در انتخابات عنوان کرد و افزود: با اینکه اختلاف رای‌ها بیش از یازده میلیون بود اما با این وجود مسئله تقلب را مطرح کردند و علی رغم نصایح دلسوزانه و پدارنه امام خامنه‌ای کبیر و نصایح سایر بزرگان مردم را دعوت به اردوکشی‌های خیابانی و فتنه‌گری می‌کردند و بیانیه‌های مستمری را در خصوص صادر می‌کردند.

وی تصریح کرد: فتنه گران در اردو کشی‌های خیابانی برعلیه نظام، انقلاب و مقام شامخ ولایت شعارهای‌های زننده‌ای سر می‌دادند و شعار «نه غزه، نه لبنان» را مدام تکرار می‌کردند و وقاحت امر را به جایی رسانده بودند که در روز عاشورا و عزای فرزند حضرت زهرا(س) سوت و کف می‌زدند و شعار «حسین حسین شعارتان، شهادت افتخارتان» سر دادند و پرچم‌های های عزای حضرت سیدالشهداء(ع) و قرآن کریم را به آتش کشیده و به عزادران حسینی حمله ور شدند، اما کاسه صبر ملت قهرمان ایران، ارادتمندان حسینی و مقام شامخ ولایت لبریز گشت و حماسه مردمی ۹دی را رقم زدند.

آیت الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: مردم قهرمان و ولایتمدار ایران با حماسه ۹دی پیام مهمی را به مردم جهان ابلاغ کردند و آن ابراز تنفر از دشمنان اسلام و انقلاب و عاملین داخلی و خارجی دخیل در فتنه۸۸ بود.

وی تفرقه بین مردم ایران و ساقط کردن نظام اسلامی را از اهداف توطئه دشمنان در فتنه ۸۸ دانسته و ادامه دادند: استکبار جهانی چندی بعد از فتنه ۸۸ مشابه این را در سوریه به وجود اورد و آن کشور را دچار جنگ داخلی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با تمجید از غیرت مردم آذربایجان و ایران در ایجاد حماسه ۸ و ۹ دی، اظهار داشت: این حماسه بار دیگر مردمی بودن انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

وی با بیان بصیرت و هوشیاری مردم ایران در دفاع از انقلاب، تاکید کردند: اگر در هر گوشه‌ای از کشور دوباره عده‌ای فتنه گر بخواهند به نظام اسلامی و رهبر انقلاب توهین کنند، حماسه ۸ و ۹ دی تکرار خواهد شد.

آیت الله مجتهد شبستری در تشریح پیام حماسه ۸ و ۹ دی، افزود: جمهوری اسلامی حتی در مسئله هسته‌ای هم با آمریکا توافق کند ولی هیچ‌گاه ایران با این کشور روابط دیپلماتیک برقرار نخواهد کرد.

وی با تاکید بر تلاش دشمن برای فاصله انداختن بین مردم و رهبری، خاطر نشان کردند: حضور مردم در صحنه‌های مختلف، نشان از پیوند ناگسستنی امت با ولایت می‌باشد.

امروز تجمع مردمی اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی به مناسبت پنجمین سالگرد ۸ دی سال۸۸ تبریز تحت عنوان بصیرت و میثاق ملی با رهبری در این شهر برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز