خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراب خبر داد:

اجرای تعهدات آموزشی مرکز فنی و حرفه‌ای سراب تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۰۲

بیش از ۱۰۱درصد عملکرد آموزشی مرکز آموزش فنی وحرفه ای سراب در ۹ ماهه سال جاری تحقق یافت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراب از تحقق بیش از ۱۰۱ درصدی عملکرد آموزشی این مرکز در ۹ ماهه امسال خبر داد.

نعمت علیزاده به خبرنگار ایلنا گفت: امیدواریم با مساعدت‌های اداره کل متبوع و تلاش‌های مستمر مربیان و کارکنان شاهد تحقق ۱۰۰درصدی تعهدات آموزشی مرکز در پایان سال باشیم.

وی با تشریح عملکرد آموزشی ۹ ماهه امسال. این مرکز گفت: در این مرکز در این مدت ۳۸۹ نفر معادل ۹۵ هزار و ۱۲۰ نفر ساعت در مرکز ثابت برادران؛ ۱۹۷ نفر معادل۲۱ هزار و ۲۷۲ نفر ساعت در کارگاه‌های زندان؛ ۱۲۴ نفر معادل ۲۵ هزار و ۸۴۸ نفر ساعت در کارگاه‌های پادگان، ۴۱نفر در کارگاه‌های روستا؛ ۵۹ نفر معادل ۳ هزار و ۹۲۰ نفر ساعت در کارگاه‌های صنایع؛ صنوف و جوارکارگاهی؛ ۱۵نفر معادل ۲ هزار و ۸۵۰نفر ساعت در کارگاه سیار شهری و ۱۴نفر معادل ۵ هزار و ۳۲۰ نفر ساعت در کارگاه جوار دانشگاهی آموزش دیده‌اند.

وی افزود: در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران سراب نیز تعداد ۱۴۰نفر معادل ۲۳ هزار و ۵۳۱ نفر ساعت در کارگاه‌های ثابت شهری ۶۲ نفرمعادل۲۳ هزار و ۴۰۶نفر ساعت در کارگاه‌های سیار شهری آموزش دیده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز