خبرگزاری کار ایران

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز:

شورای شهر تبریز کمترین جلسات را در بین کلانشهرها دارد / تهران بیشترین جلسات شورای شهر را برگزار کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۷۳۳

در ۱۶ ماه گذشته شورای اسلامی شهر تبریز ۷۴ جلسه، شورای اسلامی شهر تهران ۱۷۲ جلسه، شورای شهر اهواز ۱۰۹ جلسه، یزد ۱۱۶ جلسه، قم ۱۱۲ جلسه، شیراز ۱۰۷ جلسه و اصفهان ۱۳۰ جلسه برگزار کرده اند.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای شهر تبریز در بین کلانشهرهای کشور کمترین تعداد برگزاری جلسات شورا را به خود اختصاص داده است که باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا, سعید محدثامروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در ۱۶ ماه گذشته شورای اسلامی شهر تبریز تنها ۷۴ جلسه برگزار کرده است اظهار داشت: در همین مدت شورای اسلامی شهر تهران ۱۷۲ جلسه، شورای شهر اهواز ۱۰۹ جلسه، یزد ۱۱۶ جلسه، قم ۱۱۲ جلسه، شیراز ۱۰۷ جلسه و اصفهان ۱۳۰ جلسه برگزار کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به انباشت لایحه‌های شهرداری تبریز که باید در صحن علنی شورای اسلامی بررسی شوند چندین جلسه لازم است تا این لوایح در شورا مورد بررسی قرار گیرند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به عملکرد موفق عمرانی شهرداری تبریز گفت: عده‌ای آگاهانه یا ناآگاهانه می‌خواهند موفقیتهای عمرانی شهرداری تبریز را زیر سوال ببرند که این مسئله به زیان تبریز است.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز افزود: برای رفع مشکلات شهروندان و شهر تبریز اعضای محترم شورا باید بدور از برخی حواشی قدم در میدان بگذارند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت شرکتهای پیمانکاری در شهرداری تبریز تأکید کرد: پیمانکاری که توان مالی برای پرداخت حقوق کارگران خود را ندارد باید کنار برود و کسی نباید از چنین پیمانکاری حمایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز