خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

تنها راه رسیدن به ورزش قهرمانی، استعداد یابی از مدارس است

کد خبر : ۲۳۵۴۴۰

ما باید با شیوه‌های مختلف به باروری استعدادهای دانش آموزان بپردازیم.

معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزاری مرحله اول المپیاد درون مدرسه ایی را در این استان موفقیت آمیز خواند.

رسول صادقی که در پایان برگزاری مرحله اول المپیاد درون مدرسه ایی با خبرنگار ایلنا سخن می‌گفت اظهار داشت: المپیاد درون مدرسه ایی تجربه ایی موفق در راه استعدادیابی دانش آموزان است.

وی گفت: یکی از برنامه‌های اساسی معاونت تربیت بدنی و تندرستی وزارت آموزش و پرورش برگزاری المپیاد‌های درون مدرسه ایی بود که امسال همزمان با سراسر کشور در۲۶ مهرماه در استان آذربایجانشرقی نیز شروع شد و مرحله اول آن در آخر آذرماه به پایان رسید.

صادقی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفق المپیاد درون مدرسه ایی در مرحله اول در آذربایجان شرقی گفت: تنها راه رسیدن به ورزش قهرمانی، استعداد یابی از مدارس است و ما باید با شیوه‌های مختلف به باروری استعدادهای دانش آموزان بپردازیم.

وی به شرکت گسترده دانش آموزان آذربایجان شرقی در المپیاد درون مدرسه ایی اشاره کرد و گفت: در مرحله اول آموزشگاهی المپیاد ۱۵۶ هزار و ۵۸۹ دانش آموز از یک هزار و ۴۶۸ مدرسه در قالب ۱۹ هزار و ۳۱۸ تیم شرکت کرده بودند که این مرحله با موفقیت برگزار شد و ما در آینده شاهد نتایج درخشان این المپیاد‌ها در مراحل کشوری و ملی و جهانی خواهیم بود.

صادقی با اشاره اعلام نتایج و آمار و اطلاعات مرحله به نواحی و مناطق گفت: در آینده شاهد برگزاری مراحل دیگر این المپیاد خواهیم بود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز