خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع)

نوازش آسمان در تبریز به روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۰۶

داستان این نمایش، در مورد دختربچه‌ای است که قدرت تکلم ندارد اما با توسل به امام رضا(ع) و دخیل بستن به ضریح آن حضرت قادر به تکلم می‌شود که این مسئله اتفاقاتی را موجب می‌شود.

نمایش نوازش آسمان به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) در تبریز به روی صحنه می‌رود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این نمایش، به کرامات رضوی اشاره دارد گفت: نوازش آسمان، نام آخرین نمایش تولیدی گروه نمایشی کتل تبریز است که همزمان با شب شهادت حضرت امام‌رضا(ع) به روی صحنه رفته و امروز در شب شام غریبان آن حضرت در سالن فتح خیبر تبریز ویژه مشتاقان فرهنگ رضوی اجرا خواهد داشت که اجرای آن بلافاصله پس از نماز مغرب و عشا و پس از ادای فریضه نماز خواهد بود.

یعقوب صدیق‌جمالی با بیان اینکه نمایش نوازش آسمان با دستمایه قرار دادن موضوعی که هر از چندگاهی زائران رضوی در مشهد مقدس شاهد عینی آن هستند و آن شفا یافتن یکی از متوسلین به آستان قدس رضوی است، سعی دارد به یکی از کرامات امام رأفت و مهربانی بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: داستان این نمایش که نویسندگی و کارگردانی آن را به عهده دارم، در مورد دختربچه‌ای است که قدرت تکلم ندارد اما با توسل به امام رضا(ع) و دخیل بستن به ضریح آن حضرت قادر به تکلم می‌شود که این مسئله اتفاقاتی را موجب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز