خبرگزاری کار ایران

اعضای جدید دوره ششم شورای کارکنان دانشگاه تبریز انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۶۱

با برپایی نشست عمومی نمایندگان کارکنان در واحدهای مختلف دانشگاه تبریز اعضای جدید دوره ششم شورای کارکنان دانشگاه تبریز انتخاب شدند.

با برپایی نشست عمومی نمایندگان کارکنان در واحدهای مختلف دانشگاه تبریز اعضای جدید دوره ششم شورای کارکنان دانشگاه تبریز انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا در آذربایجان شرقی، بر اساس این گزارش یا برگزاری انتخابات ابتدا دبیر و منشی شورای عمومی انتخاب و سپس با رای گیری اعضای جدید اصلی و علی البدل هیئت مرکزی شورای کارکنان این دانشگاه انتخاب شدند.

در این جلسه رئیس دوره قبلی شورای مرکزی کارکنان دانشگاه تبریزبا ارایه گزارشی از عملکرد ۲ ساله این شورا گفت: در این مدت بیش از ۶۰ جلسه شورای مرکزی به صورت هر دو هفته یکبار، ۸ جلسه هم اندیشی با روسای سابق دانشگاه تبریز، سه نشست مشترک با رییس جدید دانشگاه تبریز، ۷ نشست مشترک با معاون پشتیبانی و توسعه منابع درخصوص مسائل مهم مرتبط با اعضای غیرهیأت علمی و چگونگی افزایش بهره وری و کارایی و توانمندسازی کارکنان و ۱۵ نشست مشترک با مدیران حوزه معاونت پشتیبانی و توسعه منابع در حوزه کاری و تخصصی آنان برای تسهیل در امورات اعضای غیرهیأت علمی برگزار شده است.

کامران خان ماکو با قدردانی از تلاش نمایندگان شورای عمومی و شورای مرکزی در دوره قبل که با احساس مسئولیت و تلاش فراوان، در راستای اهداف شورا فعالیت کرده و نیز مسئولین و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه تبریز که در تعامل با شورای کارکنان همکاری و سعه صدر داشته اند گفت: طی دو سال گذشته و با تلاش شورا و همکاری مسئولان در پیگیری مسائل و مشکلات دانشگاه وکارکنان اقدامات متعددی به عمل آمده که از آن جمله می توان به اجرای آیین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی اشاره کرد که پس از ابلاغ در اول اسفند ماه سال ۹۰ سرانجام با پیگیریهای مستمر شورای مرکزی در اول بهمن ماه سال ۹۲ به مرحله اجرا درآمد همچنین این شورا پیگیر اجرای دستورالعمل اجرایی ارتقاء رتبه اعضای غیرهیأت علمی موضوع ماده(۲۳) آیین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی(پیوست شماره۲) بود که سرانجام به صورت بخشنامه به واحدهای دانشگاه ابلاغ شد.

وی پیگیری اجرای دستورالعمل فوق العاده سختی شرایط محیط کار اعضای غیرهیأت علمی موضوع بند(۱) ماده(۳۶) آیین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی(پیوست شماره ۳) که سرانجام به صورت بخشنامه به واحدهای دانشگاه ابلاغ شد را از دیگر فعالیت های شورای کارکنان دانشگاه تبریز عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای دستورالعمل پرداخت کمکهای رفاهی موضوع ماده(۶۷) آیین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی این شورا پیگیری ها متعددی را با طرح در جلسات مختلف داشت که نهایتاً به پرداخت پنجاه درصد بیمه تکمیلی اعضاء و خانواده آنان شامل پرداخت سهم حق بیمه عمر و حوادثتوسط دانشگاه، پرداخت کمک هزینه غیرنقدی به مناسبتهای ویژه مذهبی و ملی پرداخت پاداش به میزان یک برابر حقوق و مزایا اعضاو نیز اجرای تعطیلات تابستانی و برگزاری روز بزرگداشت کارمند منجر شد.

خان ماکو افزود: با حسن نظر مسئولین دانشگاه و فعالیت های صورت گرفته هم اکنون نماینده شورای کارکنان در کمیته ها و کارگروههای مصوب مربوط به کارکنان عضویت دارد که اقدام بسیار مناسبی در جهت دفاع از حقوق و مطالبات کارکنان به شمار می رود.

همین گزارش حاکی است بر اساس رأی گیری به عمل آمده ابراهیم نژدساعی و محمد حسن پور به ترتیب به عنوان دبیر و منشی شورای عمومی انتخاب شدند.

با رأی گیری جداگانه کامران خان ماکو، حسین عبدی، مهندس مجید تقی زاده، منیره داور، اسد راستگار منافی، معرفت حسینعلی زاده و میرداوود اوجاقی حق به عنوان اعضای اصلی و اباصلت حاجی زاده، محمد شهری و میرعادل یوزباشی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

همین گزارش حاکی است با تشکیل فوری اولین جلسه شورای مرکزی و برگزاری انتخابات داخلی، کامران خان ماکو به عنوان رئیس و حسین عبدی به عنوان دبیر شورای مرکزی با اکثریت آراء انتخاب شدند.

لازم به ذکر است دوره ششم فعالیت شورای کارکنان دانشگاه تبریز پس از انتخاب نمایندگان کارکنان در واحدها و دانشکده های مختلف این دانشگاه انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز