خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

مجلس برای رفع مشکل کارگران صندوق بازنشستگی آینده ساز پیش قدم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۱۶۶

نشست مشترک نمایندگان کارگران کارخانجات آذربایجان شرقی با محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با حضور دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز برای بررسی وضعیت صندوق بازنشستگی آینده ساز برگزار شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از اراده جدی کمیسیون امور اجتماعی مجلس برای رفع مشکل کارگران عضو صندوق آینده ساز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد اسماعیل سعیدی عصر روز گذشته در دیدار با نمایندگان کارگران کارخانجات آذربایجان شرقی که با حضور دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز برگزار شد با انتقاد از عواملی که باعثدغدغه فکری این کارگران شده است گفت وضعیت به وجود آمده فعلی برای کارگران قابل قبول نبوده و نحوه پاسخگویی دوایر زیرمجموعه وزارت کار به نامه های متعدد کارگران درباره شکایت از صندوق آینده ساز بحثانگیز است.

وی افزود: به زودی جلسه ویژه ای در مجلس شورای اسلامی برای تعیین تکلیف مشکلات این کارگران تشکیل خواهد شد.

سعیدی بر اصلاح روند فعلی و رسیدگی به مشکلات کارگران در این زمینه تأکید کرد.

در این نشست همچنین کریم صادق زاده دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز ضمن تقدیر از حمایت ها و پیگیریهای این نماینده مجلس نسبت به مشکلات کارگران استان آذربایجان شرقی به ویژه کارگران عضو صندوق آینده ساز، خواستار دستور ویژه رییس جمهور و ورود مستقیم وزیر تعاون کار برای رفع مشکلات چندین ساله اعضا صندوق شد.

گفتنی است در این نشست بقایی از شورای اسلامی کار شرکت آهنگری، میلانی فر نماینده کارگران ماشین سازی، نجفی به نمایندگی از کارکنان کارخانه موتورسازان و توفیقی به نمایندگی از کارگران شرکت ریخته گری به بیان پاره ای از مشکلات کارگران عضو صندوق پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز