خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز:

تیم فوتبال ماشین سازی تقویت می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۹۳۴

ماشین سازی تبریز در گروهی قرار گرفته که بیشتر تیم های آن از جنوب و شمال شرق کشور می باشند و این مسئله باعثشده است که اکثر مسافرت های ماشین سازی دو پروازه باشد که این نیز بر مشکلات افزوده است. / امسال امکان صعود یک تیم از لیگ دو به لیگ یک نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز از تقویت تیم ماشین سازی تبریز جهت حضور در ادامه مسابقات لیگ دو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا عیسی اکبر زاده امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ماشین سازی دیر تحویل داده شد فرصتی برای جذب نفرات مورد نیاز نداشتیم اما به دنبال این هستیم که با جذب نفرات خوب برای تقویت تیم، حضور شایسته ای در ادامه مسابقات داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه لیگ دسته دوم فوتبال در فصل جاری متفاوت تر از سالهای گذشته برگزارمی شود افزود: امسال حضور در لیگ دو سخت تر از سالهای گذشته است.

اکبرزاده ادامه داد: امسال تعداد تیم های حاضر در لیگ دسته دو دو برابر شده است اما این درحالی است که تعداد صعود کنندگان و سهمیه صعود به لیگ یک تغییری نکرده است.

وی با اشاره به اینکه امسال امکان صعود یک تیم از لیگ دو به لیگ یک نسبت به سال گذشته کمتر شده است تصریح کرد: گروه ماشین سازی تبریز گروهی است که بیشتر تیم های آن از جنوب و شمال شرق کشور می باشند و این مسئله باعثشده است که اکثر مسافرت های ماشین سازی دو پروازه باشد که این نیز بر مشکلات افزوده است.

اکبرزاده با اشاره به پیوستن دو بازیکن جدید به تیم ماشین سازی تبریز افزود: با عقد قرارداد با ناصر سالاری و رسول علیزاده توانستیم قسمتی از مشکلات تیم را رفع کنیم و به دنبال این هستیم که برای تقویت هرچه بیشتر تیم دو سه نفر دیگر مد نظر کادر فنی تیم را به جمع بازیکنان بیفزاییم.

وی با بیان اینکه حضور دو بازیکن جدید در تیم نتیجه داده است گفت: بازیکنان در بازی گذشته با به نمایش گذاشتن یک بازی شاداب و تماشاگرپسند سه امتیاز بازی را از آن خود کردند.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی ادامه داد: اولین هدف امسال تلاش برای حفظ تیم در لیگ و هدف ثانویه ما با توجه به نزدیکی امتیاز با صدر جدول تلاش برای صعود به مرحله بعدی مسابقات می باشد.

اکبرزاده با اشاره به برنامه بازی هفته دهم لیگ دسته دوم کشور و رویارویی دو تیم باسابقه ماشین سازی و صنعت نفت نوین آبادان گفت: تیم صنعت نوین نفت آبادان متعلق به یک باشگاه قدیمی و ریشه دار است که یکی از قطب های فوتبال ایران به شما رمی رود با این حال ما برای برد و کسب سه امتیاز این دیدار خارج از خانه به اهواز می رویم و هدف ما کسب پیروزی می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز