خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

انبوه گل‌های لاله سال آینده به ازای هر یک از شهروندان تبریزی کاشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۸۱۵

به منظور رسیدن به روش‌های موثر علمی و عملیاتی، بخشی از رویکردهای کلی بخش‌های پسماند و فضای سبز، طی توافق‌‌های مجزا با دانشگاه تبریز، دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف، اجرا می‌شود.

شهردار تبریز از کاشت انبوه گل‌های لاله به ازای هر یک از شهروندان تبریزی، در برنامه سال آینده فضای سبز این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی صبح امروز در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز، بخش‌های پسماند و فضای سبز را دو حوزه مهم خدماتی در مدیریت شهر خواند وگفت: به منظور رسیدن به روش‌های موثر علمی و عملیاتی، بخشی از رویکردهای کلی این دو حوزه، طی توافق‌‌های مجزا با دانشگاه تبریز، دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف، اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: با هماهنگی بانک شهر ارایه ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات، به شرکت‌ها برای ورود ماشین‌الات مکانیزه و جدید خدمات برای هر یک از مناطق شهرداری، پیگیری می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به یکی از موضوعات سرمایه‌گذاری در موضوع فضای سبز، گفت: از ابتدای سال آتی، با کاشت بیش از یک میلیون و هفتصد هزار شاخه گل لاله، با مشارکت بخش خصوصی، هر شاخه گل لاله، نماد طراوت و نشاط یک شهروند تبریزی خواهد بود.

نجفی وظایف حساس کمیسیون خدمات شهری را یادآور شد و خاطرنشان کرد: نقش کمیسیون خدمات شهری، مبتنی بر پیشگیری و توجه به ضروریات نشاط و سلامت شهروندان است.

وی با بیان این که کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر تبریز، می‌تواند بزرگترین نقش کارشناسی را در چکش‌کاری طرح‌ها و لایحه‌های مطرح، ایفا کند، اظهار داشت: برنامه هوشمند، محور حرکت‌های شهرداری بوده و تحقق آن، نیازمند نقش تخصصی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر است.

شهردار تبریز با تاکید بر این که معتقدم سمت‌و‌سوی حرکت مان باید مشخص و واضح باشد، متذکر شد: در غیر این صورت جز حرکت های محدود و مقطعی، پیشرفتی در برنامه‌های اجرایی نخواهیم داشت.

نجفی اضافه کرد: به این منظور، سازمان‌های وابسته به شهرداری تبریز، موظف به تدوین برنامه‌های هوشمند و دقیق کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت هستند.

وی ارتباط مستمر مدیران بخش‌های مختلف شهرداری را مورد تاکید قرار داد و افزود: این ارتباط تخصصی، در صورت استمرار و هدفمندی لازم، علاوه بر روان‌سازی حرکت‌های اجرایی در هر بخش، در ارتقای جنبه‌های تخصصی مباحثشورای اسلامی شهر و مدیریت زمان جلسات هفتگی این شورا نیز کارساز خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز