خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز:

یکصد میلیارد ریال به تملک اراضی ضلع شمالی ائل گلی اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۵۲

در حال حاضر مجموعه ائل گلی به عنوان بزرگترین و مجهزترین تفرجگاه فعلی قابل استفاده برای عموم شهروندان تبریزی مطرح است. / طی سال آینده باید موضوع تملک این اراضی را به اتمام برسد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از اختصاص یکصد میلیارد ریال از بودجه سال جاری برای تملک اراضی ضلع شمالی ائل گلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین حسن‌زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ضلع شمالی ائل گلی تعدادی باغات قدیمی تحت عنوان اراضی ائل گلی وجود دارند که هم اکنون در مالکیت بخش خصوصی هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی از درختان آنجا خشک شده است، تصریح کرد: بر همین اساس سازمان پارکها و فضای سبز تبریز امسال با اختصاص این بودجه تملک این اراضی را در دستور کار خود قرار داده است.

حسن‌زاده ادامه داد: همچنین با همکاری شهرداری کلانشهر تبریز طی سال آینده باید موضوع تملک این اراضی را به اتمام برسانیم.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین با اشاره به ضرورت ساماندهی پارک ائل گلی گفت: در حال حاضر مجموعه ائل گلی به عنوان بزرگترین و مجهزترین تفرجگاه فعلی قابل استفاده برای عموم شهروندان تبریزی مطرح است.

وی تصریح کرد: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز در همین راستا اقدام به برنامه ریزی هایی جهت بهبود خدمات دهد به بازدید کنندگان این مجموعه را در دستور کار خود قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز