خبرگزاری کار ایران

معاون جدید امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان شرقی معرفی شد

کد خبر : ۲۲۹۳۳۷

جواد خازن به عنوان معاون جدید امور سینمایی حوزه هنری استان جایگزین شهرام خزرایی شد

آیین تودیع و معارفه معاون امور سینمایی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی در این آیین که روز گذشته برگزار شد گفت: امور سینمایی باید همواره در جهت سیاست ها و اهداف حوزه هنری و نظام باشد چرا که سینماهای کشور ویترین فرهنگی نظام می باشد و پیامی که از سینماها انتقال می یابد باید پیام نظام و انقلاب باشد.

حسن میلانی با اشاره به بهره گیری دشمنان اسلام و ایران از هنر سینما در راستای منافع خود، بر لزوم توجه فیلسازان به ارائه و تبیین موضوعات ارزشی در آثار تولیدی تاکید کرد و گفت: دشمنان اسلام از هنر سینما در راستای نیل به اهداف شوم خود بهره می‌برند و از دیدگاه خودشان کاری ارزشی انجام داده و برای تأمین منافع ملی و امنیت خارجی خود تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه سالانه قریب ۳۰۰ فیلم در جهت شیعه زدایی و براندازی نظام توسط استکبار جهانی تهیه و تولید می شود، افزود: نظام سلطه به ‌وسیله ابزارهای سینمایی هالیوود، اهداف استکباری و استعماری خود را از طریق ابزار ظریف و جوان‎پسند هنر به شکلی برنامه‌ریزی شده و هدفمند به کشورهای جهان سوم و به‌خصوص کشورهای اسلامی القاء می‌کنند بطوریکه تفکرصهیونیسم درهالیوود هضم شده و اغلب فیلم‌ها به سفارش اسرائیل و با هدف اسلام ‌ستیزی و دین ‌گریزی ساخته و پرداخته شده و برای مسموم کردن افکار مردم پخش می‌شوند.

میلانی خاطر نشان کرد: بر همین اساس رسالت سینماهای حوزه هنری بسیار مهم است و باید ارزش‌هایی که افکار بشر آنها را تائید می‌کند، توسط فیلسازان به جهانیان عرضه گردد.

در این مراسم جواد خازن به عنوان معاون امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان شرقی منصوب و از تلاش‌های شهرام خزرایی معاون پیشین قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز