خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

کاریابی‌ها در بحثاشتغال می‌توانند موثر باشند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۷۸

کارگاه آموزشی توانمندسازی؛ مدیران دفا‌تر کاریابی‌های غیردولتی و خارجی شمالغرب کشور در تبریز برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه توانمندسازی مدیران دفا‌تر کاریابی‌های غیردولتی داخلی و خارجی شمالغرب کشور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خبر داد.

میراحدحسینی در گفتگو با خیرنگار ایلنا با بیان اینکه این کارگاه با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران کاریابی‌ها بزای مدیران دفا‌تر کاریابی غیردولتی داخلی و خارجی استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار شد گفت: نقش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بحثاشتغال برکسی پوشیده نیست و باید خدمات اشتغال و دفا‌تر شغلی و کاریابی را جهت ارائه خدمت به افراد جویای کار توسعه دهیم.

میراحد حسینی وظیفه دفا‌تر شغلی و کاریابی را شناسایی زمینه‌های اشتغال و معرفی افراد جویای کار به مراکز صنعتی، تولیدی و خدماتی عنوان کرد و افزود: این دفا‌تر با معرفی افراد بیکار بدون مهارت به مراکز آموزشی جهت آموزش و هدایت آنان به بازار کار می‌توانند نقش موثری در کسب و کار و حمایت از اشتغال کشور داشته باشند.

وی با اشاره به نقش موثر کاریابی‌ها در اشتغال افزود: کاریابی‌ها با انتشار نشریات، مجلات علمی، مقالات و تهیه و تنظیم برنامه‌های مختلف در رادیو و تلویزیون می‌توانند نقش موثری در اشتغال ایحاد کنند.

حسینی یکی از وظایف حساس و مهم مراکز کاریابی را ارایه مشورت‌های لازم به جویندگان شغل عنوان کرد و گفت: ارایه مشورت‌های شغلی به نیروی کار موجب آگاهی جویندگان کار از توانایی‌های خود و تسهیل در انتخاب شغل مورد نظر می‌شود.

حسینی با تاکید به اینکه باید فرهنگ کار را در بخشهای مختلف بخصوص بین جوانان ارتقا دهیم افزوددفا‌تر کاریابی می‌توانند با ایجاد اعتماد به نفس در افراد جویای کار، سنجش رغبت و تمایل متقاضیان کار و معرفی تسهیلات مقوله فرهنگ کار را بین جوانان پررنگ‌تر کنند.

گفتنی است؛ در این کارگاه آموزشی مدیران کاریابی‌ها با روشهای برقراری ارتباط موثر، راهنمایی و مشاوره شغلی، روابط کار و بیمه بیکاری آشنا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز