خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

شیوه‌نامه جدید سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز گامی جدید برای جذب سرمایه‌گذاران است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۸۵۴

در شیوه‌نامه مصوب سرمایه‌گذاری، زمین، عوارض و یا هر دو، به عنوان آورده مهم شهرداری، مورد توجه قرار داده شده و طبق آن، فرمول‌های مصوب شورای اسلامی شهر در یک چارچوب معین، به عنوان رویه سرمایه گذاری به کار گرفته می‌شود.

شهردار تبریز، شیوه‌نامه مصوب سرمایه‌گذاری این نهاد را گامی جدید برای جذب سرمایه گذاران و مشوقی موثر برای رویکردهای سرمایه‌گذاری و حرکت‌های اقتصادی دانست.

صادق نجفی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در تبریز اظهار داشت: در شیوه‌نامه مصوب سرمایه‌گذاری، زمین، عوارض و یا هر دو، به عنوان آورده مهم شهرداری، مورد توجه قرار داده شده و طبق آن، فرمول‌های مصوب شورای اسلامی شهر در یک چارچوب معین، به عنوان رویه سرمایه گذاری به کار گرفته می‌شود.

وی با بیان این که این روند، بعد از انتشار آگهی و فراخوان، با مشخص‌شدن سرمایه‌گذران، پیگیری می‌شود، گفت: با مسجل شدن اهلیت‌ سرمایه‌گذاران در کمیسیون‌های تخصصی، موضوعات سرمایه‌گذاری در سازمان‌ها، در قالب قرارداد تنظیم شده و زمینه‌ اجرای آن‌ها فراهم می‌شود.

نجفی، شفافیت اجرا، تقویت زمینه‌های نظارت و زمینه‌ مساعد اجرایی را از مزیت‌های شیوه‌نامه مصوب عنوان کرد و افزود: تقویت رویکردهای موثر و هدفمند سرمایه‌گذاری، علاوه بر عمران و زیبایی شهر، در رشد اقتصادی، توسعه اشتغال و رفع بسیاری از معضلات اجتماعی، کارساز خواهد بود.

شهردار تبریز ادامه داد: خوشبختانه چارچوب تعیین‌شده با رغبت و استقبال فعالان اقتصادی مواجه شده و زمینه عقد قرارداد با کارآفرینان را فراهم آورده‌است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز