خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز از نظر مالی مشکلی ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۵۱۲

پروژه های در حال اجرا، با تسهیل در عبور و مرور شهری، در مدیریت زمان، ایجاد آرامش روانی و همچنین کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی، کارساز خواهند بود.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز تأکید کرد: پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز از نظر مالی مشکلی ندارند و تمامی پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان بندی شده، به خوبی پیش می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا شهرام دبیری امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز، اظهار داشت: با بهره برداری از پروژه‌های اجرایی، تا پایان سال جاری مجموعه ای از دستاوردهای ارزشمند عمرانی در شهر تبریز تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی ترافیک را از مهم ترین معضلات شهر تبریز خواند و اضافه کرد: پروژه های در حال اجرا، با تسهیل در عبور و مرور شهری، در مدیریت زمان، ایجاد آرامش روانی و همچنین کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی، کارساز خواهند بود.

دبیری تاکید کرد: برنامه عمرانی سال آتی، موضوع ترافیک را با در نظر داشتن جهت گیری توسعه شهر، طبق طرح تفصیلی، هدف قرار خواهد داد.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز، هماهنگی بخش های مختلف مدیریت استان و شهر را فرصتی مغتنم خواند و افزود: تعامل تنگاتنگ مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر با استانداری آذربایجان شرقی، فرمانداری شهرستان تبریز و دستگاه های مختلف اجرایی، امتیاز مهمی است که باید در راستای افزایش کمی و کیفی خدمت به شهروندان، به کار گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز