خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفنه بسیج صورت گرفت

اهدا درجه به ۸۹ نفر از محیط بانان اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۴۲۸

آیین نامه اجرای درجات براساس مدرک تحصیلی محیط بانان بوده و همچنین نحوه ارتقای آن‌ها به درجات بالاتر در دستورالعمل آمده و تعیین درجات براساس آیین اجرائی قانون نیروهای مسلح تصویب شده است.

به مناسبت هفته بسیج طی مراسمی درجه محیط بانان استان آذربایجان شرقی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این آیین که امروز برگزار شد، گفت: بر اساس دستورالعمل جدید سازمان به ۸۹ نفر از محیط بانان استان درجه اهدا شد.

حمید قاسمی افزود: این درجات از محیط بان ۳ شروع و به ارشد محیط دار ختم می شود.

وی خاطرنشان کرد: آیین نامه اجرای درجات براساس مدرک تحصیلی محیط بانان بوده و همچنین نحوه ارتقای آن‌ها به درجات بالاتر در دستورالعمل آمده و تعیین درجات براساس آیین اجرائی قانون نیروهای مسلح تصویب شده است.

قاسمی افزود: اهدای درجه مطابق دستورالعمل جدید انگیزش را در محیط بانان ارتقا خواهد داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی در پایان با تقدیر از تلاشهای شبانه روزی و بی ادعای محیط بانان گفت: این عزیزان بسیجیان واقعی بوده و با ایثار و فداکاری در حفظ و صیانت از عرصه های محیط زیست کشور فعال هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز