خبرگزاری کار ایران

خط کشی از پل تبادل امام علی(ع) تبریز تا سه راهی اهر انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۷۳

با توجه به وقوع حوادثرانندگی به دلیل نبود علائم افقی، خط کشی سازمان ترافیک در اسرع وقت پس از اتمام عملیات آسفالت ریزی اقدام به خط کشی محوری در این محل کرد.

به دنبال آسفالت ریزی اساسی بلوار بسیج مابین طرح تبادل امام علی(ع) تبریز تا سه راهی اهر، خط کشی این مسیر توسط سازمان ترافیک شهرداری تبریز انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا فیروز آذری فر امروز با اعلام این خبرگفت: با توجه به وقوع حوادثرانندگی به دلیل نبود علائم افقی، خط کشی سازمان ترافیک در اسرع وقت پس از اتمام عملیات آسفالت ریزی اقدام به خط کشی محوری در این محل کرد.

وی افزود: معاونت فنی سازمان توسط پیمانکاران طرف قرارداد در هفته اخیر اقدام به خط کشی عابر پیاده با رنگ دو جزئی و رنگ سرد در ۱۲ مسیر، شهرک ارم – میدان ستارخان – خیابان پرزور بناب – خیابان ۱۷ شهریور و… نموده و همچنین خط کشی محوری نیز در ۹ مسیر، جاده باسمنج – بلوار فجر – ارتش شمالی – ۱۷ شهریور قدیم – اتوبان پاسداران و… توسط این معاونت در طول این هفته انجام پذیرفته است.

آذری فر افزود: در ضمن ایمن سازی هشت مدرسه نیز در برنامه کاری این معاونت قرار داشت که با موفقیت انجام پذیرفت.

وی همچنین از خط کشی شطرنجی پنج تقاطع شهر، در مسیر آزادی – تقاطع امام، شریعتی – تقاطع ۱۷ شهریور، شریعتی در طول هفته اخیر خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز