خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار آذربایجان شرقی:

بانک ها چاره ای جز ایجاد جذابیت‌های جدید ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۷۰

قانونگذار انتظار داردسیستم بانکی کشور پویا و پر تحرک باشد و این امر میسر نمی شود مگر با گسترش و تنوع فعالیت های شبکه بانکی کشور.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بانک ها در فضای رقابتی موجود کشور چاره ای جز ایجاد جذابیت های جدید ندارند.

به گزارش ایلنا، داود بهبودی در دیدار مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی افزود: قانونگذار انتظار داردسیستم بانکی کشور پویا و پر تحرک باشد و این امر میسر نمی شود مگر با گسترش و تنوع فعالیت های شبکه بانکی کشور.

وی با تاکید بر اصل مشتری مداری اذعان داشت: امروزه که شبکه بانکی خصوصی در کشور گسترش یافته است هر یک از آنها برای به دست آوردن سهم بیشتری از اقتصاد به دنبال مشتری مداری و استفاده از فرصت های مختلف جذب مشتری هستند.

بهبودی به تجربه " نرخ سود شناور " در جهان اشاره کرد و گفت: امروزه در اغلب کشورهای جهان نرخ سود بانک بر اساس تورم تعیین می شود و این امر موجب می شود که مشتری هم از شرایط آتی مطلع می شود.

این گزارش حاکی است، غفور اصغر رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تشریح خدمات بانک توسعه تعاون اظهار داشت: این بانک به عنوان بانکی دولتی تلاش دارد تا ضمن فراهم نمودن زمینه های حمایتی از شرکت های تعاونی به سایر بخش های اقتصاد کشور نیز ارایه خدمات نماید.

وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون در جهت توانمند سازی تعاونی ها به دنبال ارائه تسهیلات مناسب و ارزان قیمت به این بخش می باشد و در این خصوص ابتدا با توانمند سازی خود در حوزه پولی و بانکی ونیروی انسانی نسبت به گسترش خدمات بانکداری الکترونیک اقدام نموده است.

رضایی ابراز امیدواری کرد با حمایت های مجموعه مدیریت عالی دولت در استان زمینه نقش آفرینی بیش از پیش بانک توسعه تعاون در اقتصاد استان فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز