خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی:

خدمت رسانی به مردم از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۸۹۸

از دست دادن مردم خیانت به انقلاب و خون شهداست

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی گفت: خدمت رسانی به مردم و جذب حداکثری آنان از اولویت های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگار ایلنا رضا استادرحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق با اشاره به این که خدمت به مردم سرلوحه برنامه های این دولت است، افزود: کسب اعتماد عمومی و پرهیز از ارایه آمار کذب و واهی از اولویت های دیگر این دولت بوده و باید در برنامه های اصلی مدیران ادارات قرار گیرد.

وی با بیان این که مسوولان باید در میان مردم از واقعیت ها صحبت کنند، اظهار کرد: اگر مسوولان به آن چه وعده می دهند، عمل نکنند، باعثسلب اعتماد مردم از مسوولان نظام شده و از دست دادن مردم خیانت به انقلاب و خون شهداست.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر تعامل مسوولان و مدیران ادارات ادامه داد: مدیران باید در برخورد و رفتار خود و تعامل با مدیران اجرایی، اصل خدمت رسانی را مد نظر قرار دهند تا مردم در رفع مشکلات خود گرفتار بروکراسی اداری نشوند و مشکلات آن ها حل شود.

استاد رحیمی، مبارزه با فساد اداری را از دیگر برنامه های دولت اعلام کرد و گفت: نظارت بر امور اداری باعثمی شود که فساد مالی در ادارات از بین برود و با از بین رفتن این معضل بسیاری از کارهای مردم خود به خود حل می شود.

فرماندار چاراویماق نیز در این جلسه با اشاره به نقش مردم در نظام اسلامی گفت: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان باید در راس برنامه های دولتمردان قرار گیرد.

علی بدرشکوهی، با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، افزود: بسیج برای تبیین شعارهای استقلال و آزادی نظام جمهوری اسلامی بوجود آمد و انقلاب اسلامی هویت خود را در بسیج پیدا کرده است.

حجت الاسلام جلیل زرنقی، امام جمعه چاراویماق نیز در این جلسه بر حل مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: عمل نکردن به تعهدات اداری، خیانت به نظام و انقلاب است.

در این جلسه عیوض عرفانی فرد به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی چاراویماق معرفی و از خدمات علی محمدی بخشدار قبلی قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز