خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

تراکتورسازی چیزی بزرگتر از باشگاه است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۶۲

می‌توان تراکتورسازی را به عنوان بخشی از هویت فوتبال ایران و فرهنگ کشورمان قلمداد کرد. / حمایت مسئولین استانی و تدابیر باشگاه در جایگاه بالای ترکتورسازی نقش مهمی دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تأکید کرد: حمایت مسئولین استانی و تدابیر مدیریت و کادر فنب باشگاه در جایگاه بالای ترکتورسازی نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در نشست مشترک اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی، باشگاه تراکتورسازی و هیات فوتبال اظهار داشت: حمایتهای بی نظیر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، معاونین وی و کلیه مسئولین استانی و تدابیر مدیریت و کادر فنی و بازیکنان باشگاه تراکتورسازی تبریز موجب شده در لیگ برتر و سطح اول فوتبال کشور در بالاترین رده بایستد.

وی با بیان اینکه تراکتورسازی هویت فوتبال و فرهنگ ایران است افزود: تیم پرافتخار تراکتورسازی تبریز که همواره نماد فرهنگ، تاریخ و هویت آذربایجان نیز هست امسال نتایج بسیار درخشانی را در لیگ برتر کسب کرده و این افتخارات با حمایت هواداران پرشور و مسئولین همیشه در صحنه در سطح ایران و آسیا ادامه خواهد داشت و در این راه هواداران فهیم نقش کلیدی داشته و همواره باید در میدان حمایت باشند.

اسبقیان در ادامه خاطرنشان کرد: تراکتورسازی چیزی بزرگتر از باشگاه است و می‌توان آن را به عنوان بخشی از هویت فوتبال ایران و فرهنگ کشورمان قلمداد کرد و این باشگاه ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید با کمک هیئت مدیره و تیم مدیریتی و مردم شریف آذربایجان آنها را شکوفا کرد و در کسب رتبه برتر اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در کشور نقش کلیدی و مهمی داشت.

وی تصریح کرد: باید به سمت بالقوه کردن این ظرفیت‌ها و داشته‌ها حرکت کنیم و موجب رضایت هواداران این باشگاه بزرگ شویم.

اسبقیان ادامه داد: امید است موفقیت های تیم تراکتورسازی که نماد ورزش آذربایجانشرقی است همچنان ادامه داشته باشد و اوج شکوه درخشش و صعود تیم تراکتورسازی قهرمانی در لیگ برتر و صعود به مراحل بالاتر در لیگ فوتبال باشگاههای آسیا است چون توان و پتانسیل این رسیدن به این دستیابی را دارد.

در این نشست در خصوص ساماندهی جایگاه CIP استادیوم یادگار امام ره و نحوه بیلط فروشی و تدابیر لازم برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال و دیدارهای خانگی تیم تراکتورسازی تبریز بحثو تبادل نظر شد و اسبقیان افزود: قوانیم سازمان لیگ و AFC در بحثبلیط فروشی جایگاه های ویژه اتخاذ خواهد شد و تمامی اقدامات ما در استادیوم یادگار امام ره سیستماتیک، با نظم و انظباط و بر اساس دستورالعل و قوانین سازمان لیگ و AFC بوده و خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز