خبرگزاری کار ایران

حکم قلع و قمع ۱۵ مورد بنای غیر مجاز در هریس به زودی اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۹۱

جهت جلوگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی، ۷۵ نفر از متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی و جهت رسیدگی به دادگاه های شهرستان معرفی شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هریس از اجرای قریب الوقوع حکم قلع و قمع ۱۵ مورد بناء در این شهرستان به دلیل تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد اسدی در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اقدامات انجام یافته در جهت جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی در شهرستان هریس گفت: متاسفانه هر روز شاهد تخریب و ساخت و سازها و تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی هستیم، بنابراین جلوگیری از عوامل مخرب و سودجویان، یک ضرورت و نیازمند تلاش جدی و عملی تمامی مسئولین می باشد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حفظ و صیانت از کاربری اراضی کشاورزی یک وظیفه همگانی است به نصب دو مورد تابلو اطلاع رسانی ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی در ورودی روستاهای " گمند " و " امند " که بیشترین تغییر کاربری غیرمجاز در این روستاها رخ داده است اشاره کرد و گفت: جهت جلوگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی، ۷۵ نفر از متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی و جهت رسیدگی به دادگاه های شهرستان معرفی شده اند.

مدیر جهادکشاورزی هریس افزود: از این تعداد ۱۵ مورد تشریفات قانونی خود را طی می نماید که حکم قلع و قمع بناء، صادر شودکه بزودی در مهلت قانونی این احکام اجراء خواهد شد.

اسدی به اجرای ماده واحده مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: ۲۶۴هکتار از اراضی روستای بیلوردی که بیش از پنج سال بصورت بایر مانده و به زیر کشت نرفته است، شناسایی و به مالکین آنها جهت کاشت اراضی زراعی، اخطار داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز