خبرگزاری کار ایران

۱۰۸ درصد بودجه شهرداری منطقه پنج تبریز تا پایان مهر ماه محقق شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۵۰۵

شهرداری منطقه پنج از نظر افزایش بودجه عمران و کاهش بودجه جاری رتبه اول را در بین مناطق دهگانه شهرداری تبریز به خود اختصاص داده است.

شهردار منطقه پنج تبریز، از تحقق ۱۰۸ درصدی بودجه این منطقه تا پایان مهر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یعقوب هوشیار در اولین کارگروه بودجه سال ۹۳ که به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت بودجه سال ۹۳ و تهیه بودجه سال آینده تشکیل شده بود، افزود: این رقم تا پایان سال افزایش می‌یابد.

وی کاهش هزینه‌های جاری را جزو سیاست‌های مدیریت این منطقه عنوان کرد و افزود: شهرداری منطقه پنج از نظر افزایش بودجه عمران و کاهش بودجه جاری رتبه اول را در بین مناطق دهگانه شهرداری تبریز به خود اختصاص داده است.

هوشیارتاکید کرد: کاهش هزینه‌های جاری و توجه به موضوع مدیریت مصرف، جزو رویکردهای محوری و ثابت برنامه‌ها باید باشد.

وی با اشاره به بودجه ۱۵۰۰ میلیارد ریالی منطقه در سال ۹۳ گفت: از این رقم تنها ۲۳۰ میلیارد ریال در امورات جاری هزینه می‌شود.

هوشیار همچنین عملکرد منطقه در صدور پروانه ساختمانی را با وجود کاهش ساخت و ساز در کشور مثبت ارزیابی کرد و از مدیران خواست تا برای سال آینده، بودجه‌ای مدون، علمی و مطابق با پتانسیل‌های منطقه طراحی و تنظیم نمایند.

شهردار منطقه پنج تبریز در ادامه با اشاره به اهم پروژه‌های عمرانی سال جاری گفت: مسیر گشایی، آسفالت ریزی اساسی ۶۰ متری دو کمال، اتوبان ولایت، احداثپل عابر گذر، پیاده رو سازی، باند جنوبی جاده تهران، مدیریت آب خام فضای سبز، زمین‌های ورزشی، پارکهای محله‌ای، ساماندهی خلعت پوشان، احداثفرهنگسرا، آبدار کردن مهرانه رود، پارک آرپادره سی و احداثتقاطع‌های غیر همسطح از مهم‌ترین پروژه‌هایی هستند که سال آینده احداثآن‌ها شروع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز