خبرگزاری کار ایران

همکاری دو باشگاه تبریزی در نیم فصل؛

بازیکن سپاهان سرخ پوش شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۸۴

دو بازیکن گسترش از سوی تراکتورسازان به خوبی رصد شده است / علی حمودی به تراکتورسازی پیوست.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای به خدمت گرفتن دو بازیکن از تیم گسترش فولاد به زودی درخواست خود را به این باشگاه ارسال می‌کنند.

به گزارش ایلنا از دو باشگاه گسترش فولاد و تراکتورسازی خبر می‌رسد همکاری نقل انتقالاتی این دو تیم تبریزی در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ بر‌تر نیز ادامه خواهد داشت.

پس از اینکه کمالوند در مصاحبه‌های اخیر خود عنوان کرده بود که اگر در فصل نقل و انتقالات نیم فصل تیم همشهری به ستاره‌های این تیم پیشنهاد دهد «نه» نخواهد گفت و بازیکنان کلیدی خود را فقط به تراکتور آن هم به خاطر هواداران پرشورش خواهد داد، شنیده‌ها حاکی از این است که تراکتوری‌ها دست به کار شده و به زودی پیشنهاد خود را برای جذب دو بازیکن گسترش فولاد به این تیم ارائه خواهند کرد.

البته کمالوند هم از خطیبی درخواست کرده است که چنانچه بازیکنی را در نیم فصل در ترکیب تیمش نیاز نداشته باشد با گسترش فولاد همکاری کرده و در اختیار این تیم قرار دهد.

این درحالی است که مدیران باشگاه‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی نیز قبل از شروع فصل جدید لیگ بر‌تر فوتبال از نقل و انتقالات بین دو باشگاه حمایت کرده و حتی در ابتدای فصل نیز چند جابجایی در بازیکنان دو تیم صورت گرفت.

شنیده می‌شود تراکتوری‌ها دو بازیکن تیم همشهری را مد نظر گرفته‌اند و در صورت قطعی شدن این انتقال، سرخپوشان باید در ازای گرفتن دو بازیکن مد نظرشان، سه بازیکن به گسترش فولاد بدهند.

گفتنی است یکی از بازیکنان گسترش‌فولاد که مد نظر تراکتورسازی قرار گرفته است، از دو تیم استقلال و فولاد نیز پیشنهاد دارد.

علی حمودی به تراکتورسازی پیوست

حمودی ۲۸ ساله با مسئولان تراکتورسازی به توافق نهایی رسیده است و از فردا در تمرینات این تیم حضور خواهد یافت.

علی حمودی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان که کارت معافیت خدمت سربازی‌اش باطل شده بود، به تراکتورسازی پیوست.

علی حمودی که در پست دفاع راست بازی می‌کند، این فصل بعد از دو فصل حضور در جمع آبی پوشان تهرانی به سپاهان پیوست ولی به علت باطل شدن کارت معافیتش نتوانست در این تیم بازی کند.

وی فصل پیش در ۲۸ بازی از ۳۰ بازی استقلال به عنوان یار اصلی بازی کرده است.

حمودی ۲۸ ساله با مسئولان تراکتورسازی به توافق نهایی رسیده است و از فردا در تمرینات این تیم حضور خواهد یافت.

گفتنی است پیش از این، سینا عشوری و شجاع خلیل‌زاده، دو بازیکن تیم‌های ذوب آهن و سپاهان اصفهان نیز با تأیید ستاد کل نیروهای مسلح، به تراکتورسازی تبریز پیوسته بودند و این بازیکنان می‌توانند از نیم فصل دوم برای تراکتورسازی به میدان بروند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز