خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت اداری و مالی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز:

سامانه‌های شارژ و فروش کارت بلیط اتوبوس در تبریز به ۲۵۰ مرکز خواهد رسید

کد خبر : ۲۲۲۰۸۳

اتوبوسرانی تبریز آمادگی دارد در صورت تمایل اصناف، کسبه، کیوسک‌های مطبوعاتی، هایپرمارکت‌ها و فروشگاههای بزرگ که دارای پیک مشتری هستند نسبت به اعطای نمایندگی به این مراکز سریعا اقدام کند.

سرپرست معاونت اداری و مالی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز از راه اندازی ۳۷ مرکز جدید به سامانه شارژ و فروش کارت بلیط خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اصغری با بیان اینکه این مراکز با تلاش حوزه‌های درآمد و فناوری اطلاعات و در راستای آماده سازی بستر مناسب برای همکاری شهروندان در اجرای طرح فروش و شارژ کارت بلیط شرکت واحد اتوبوسرانی این مراکز جدیددر نقاط مختلف شهر و با اعطاء نمایندگی ایجاد شده‌اند افزود: با افزایش این مراکز در حال حاضر نمایندگی‌های شارژ در سطح شهر به ۱۲۷ واحد رسیده که با تمهیدات و برنامه ریزیهای انجام یافته مراکز شارژ و فروش به ۲۵۰ نمایندگی افزایش خواهد یافت.

اصغری تصریح کرد: اتوبوسرانی تبریز آمادگی دارد در صورت تمایل اصناف، کسبه، کیوسک‌های مطبوعاتی، هایپرمارکت‌ها و فروشگاههای بزرگ که دارای پیک مشتری هستند نسبت به اعطای نمایندگی به این مراکز سریعا» اقدام کند.

گفتنی است متقاضیان جهت اخذ نمایندگی فروش و شارژ کارت بلیط شرکت واحد می‌توانند باشماره‌های ۳۲۶۷۵۱۱۷ و ۰۹۱۴۳۱۵۰۶۲۹ تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز