خبرگزاری کار ایران

طرح دو فوریتی تبدیل وضعیت کارکنان و کارگران شهرداری تبریز تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۰۶

این طرح در شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب رسید.

شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تبریز با بررسی طرح دو فوریتی تبدیل وضعیت کارکنان و کارگران و بررسی ایرادات فرمانداری به مصوبه شورای شهر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، در جلسه امروز شورای شهر تبریز، نامه فرمانداری مبنی بر ایرادات وارد به مصوبه شورای شهر تبریز در خصوص پرداخت ۲ درصد از کل هزینه های پرداختی به شرکت همشهری در ازای واگذاری خدمات تامین نیروی انسانی، امور تنظیف و خدمات عمومی و پشتیبانی اداری شهرداری به شرکت همشهری قرائت و این ایرادات اصلاح شد.

بر این اساس در پاسخ به ایرادات وارد به این مصوبه اعلام شد مبانی لازم برای ترک تشریفات مناقصه واگذاری این خدمات به شرکت همشهری تنظیم و به فرمانداری ارسال گردد.

همچنین مبلغ این خدمات یک میلیارد تومان اعلام شد.

در خصوص ایراد فرمانداری تبریز مبنی بر اینکه هر گونه استخدام و به کار گیری نیروی انسانی باید با کسب مجوز های لازم صورت گیرد شورای شهر اعلام کرد با این مصوبه هیچ گونه بکارگیری جدید اتفاق نمی افتد.

در ادامه طرح دو فوریتی مبنی بر اینکه وضعیت قرارداد کلیه کارکنان شرکتی، تامین نیرو و رانندگان استیجاری به قرارداد کار معین تبدیل شود اعلام وصول گردیده و دو فوریت و طرح فوق بدون مخالف و به اتفاق آرا تصویب شد.

بر اساس این طرح از شهرداری خواسته شده است که لایحه لازم برای تبدیل وضعیت کلیه کارگران را آماده و برای تصویب نهایی به شورا تقدیم نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز