خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد:

عدم بررسی کارشناسی در تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۰۰

ردیف‌های درآمدی از قبیل ساخت‌و‌ساز، ماده صد، فروش تراکم و تغییر کاربردی، حدود ۶۰ درصد منابع درآمدی مناطق را به خود اختصاص می‌دهد و نباید صرف هزینه‌های جاری اداره شهر شوند.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نحوه بررسی تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز بحثی است که متاسفانه سال گذشته با حوصله بررسی نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی نوای‌باغبان، در جلسه کمیته تدوین تعرفه عوارض محلی سال ۹۴ شهرداری تبریز، با اشاره به حساسیت موضوع لایحه تعرفه عوارض گفت: نحوه بررسی تعرفه باید به دور از شتاب‌زدگی و غوغاسالاری بوده و در یک فضای آرام و منطقی، با در نظر گرفتن تمام جوانب و پیامدها صورت بگیرد.

وی با ابراز امیدواری به اینکه با تعامل شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، این روند، امسال با دقت و حوصله بیشتری پیگیری شود گفت: اداره شهر به خصوص در بخش هزینه و درآمد، باید در یک برش چند ساله مدنظر قرار گیرد.

وی تأکید کرد: ردیف‌های درآمدی از قبیل ساخت‌و‌ساز، ماده صد، فروش تراکم و تغییر کاربردی، حدود ۶۰ درصد منابع درآمدی مناطق را به خود اختصاص می‌دهد و نباید صرف هزینه‌های جاری اداره شهر شوند.

نوای باغبان ادامه داد: درآمد حاصل از پروژه‌های بزرگ باید صرف حل و فصل مشکلات اساسی از قبیل مسیرگشایی و فضای سبز آن منطقه از شهر شود و در مقابل، هزینه‌های جاری باید از محل به روز کردن عوارض تامین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز