خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان:

ورزشگاه ۵هزارنفری مراغه به ۷۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۶۹

این ورزشگاه با ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و ۱۳ هزار متر مربع زیربنا با امکانات جایگاه پنج هزار نفری، امکانات جانبی، دیوارکشی و محوطه سازی و پیشرفت فیزیکی ۸۴ درصد در حال احداثاست.

وزیر ورزش و جوانان پیشرفت فیزیکی ورزشگاه ۵هزارنفری شهرستان مراغه در آذربایجان شرقی را ۸۴ درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمودگودرزی که روز شنبه ۱۷ آبان با حضور در شهرستان مراغه، به همراه " دواتگری " نماینده مجلس شورای اسلامی، " مصطفی مدبر " مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، " اسبقیان " مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار و سایر مسئولان مربوطه، از ورزشگاه در حال احداث۵ هزار نفری شهرستان مراغه بازدید می‌کرد گفت: این ورزشگاه با ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و ۱۳ هزار متر مربع زیربنا با امکانات جایگاه پنج هزار نفری، امکانات جانبی، دیوارکشی و محوطه سازی در حال احداثاست.

وی افزود: در گام اول مطالبات پیمانکار پرداخت خواهد شد و در گام دوم تاسیسات مکانیکی و برق، نازک کاری، محوطه بیرونی، اتمام سقف جایگاه ویژه، پیست خاک آجر و سیستم روشنایی در استادیوم انجام خواهد گرفت.

گودرزی تصریح کرد: برای انجام این تعهدات و اقدامات نیاز به ۷۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

در ادامه وزیر ورزش وجوانان از مجموعه قایقرانی این شهرستان نیز بازدید کرد.

لازم به ذکر است وزیر ورزش و جوانان کشور در بدو ورود به مراغه با حضور در گلزار شهداء به مقام شامخ ۱۴۰۰ شهید این شهرستان ادای احترام کرد.

محمود گودرزی به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان، نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه و مسئولین شهرستانی روز شنبه برای بهره برداری از سالن چند منظوره ورجوی و بررسی مشکلات طرح های عمرانی ورزشی به این شهرستان سفر کرده بود.

شرکت در آیین برگزاری اردوی تیم ملی کبدی و بازدید از عملیات احداثاستادیوم پنج هزار نفری و سالن ورزش های رزمی این شهرستان از برنامه های وزیر ورزش و جوانان در مراغه است.

تیم ملی سرکل کبدی مردان کشورمان در اولین مرحله اردوی آمادگی خود با ۲۵ ورزشکار به مدت هشت روز در مراغه اردو زده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز