خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به در راه ماندگان بارندگی‌های اخیر در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۱۳

نیروهای جمعیت هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان به خودروهای گرفتار در برف و کولاک در هشترود، خودروهای گرفتار در اتوبان پیامبر اعظم درمحدوده چاراویماق، واژگونی مرگبار اتوبوس دراتوبان پیامبر اعظم، مسافران در راه مانده در محور میانه –اردبیل، مسافران درراه مانده در محورهای کلیبر و ورزقان و اهر امداد‌رسانی کردند.

باتوجه به بارش برف و کولاک در آذربایجان شرقی، امدادگران جمعیت هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان به کمک در راه‌ماندگان و گرفتاران در برف و کولاک شتافتند.

به گزارش ایلنا، برابر گزارش دریافتی از هشترود، نجات‌گران جمعیت هلال احمر هشترود از شب گذشته تا صبح امروز مشغول امدادرسانی به در راه ماندگان بودند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هشترود با اعلام این مطلب گفت: در پی بارش شدید برف و کولاک از شب گذشته ۱۳ آبان تا صبح امروز حوالی ساعت ۷ و ۳۰نجاتگران مستقر در پایگاه شهید ملک‌پور عزیز کندی و امدادگران هلال احمر شهرستان هشترود به بیش از ۶۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک که قادر به ادامه مسیر نبودند، امدادرسانی کردند.

علی احمدپور افزود: این خودرو‌ها در اتوبان پیامبر اعظم و محور هشترود به تبریز در برف وکولاک شدیدگیر کرده بودند که توسط امدادگران هلال احمرر‌ها سازی وجهت ادامه مسیر هدایت شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر هشترود همچنین از هموطنان و مسافران و رانندگان خواست با توجه به شروع فصل بارش برف نسبت به همراه داشتن البسه وتجهیزات مخصوص فصل سرما در خودرو اقدامات لازم را بعمل آورند.

امدادرسانی به خودروهای گرفتار در اتوبان پیامبر اعظم درمحدوده چاراویماق

برابر گزارش دریافتی از چاراویماق، نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شهید لطفی منش بارگاه جمعیت هلال احمر چاراویماق از شب گذشته تا صبح به بیش از ۳۰دستگاه خودرو امدادرسانی کردند.

بنابراین، گزارش نجاتگران هلال احمر با استفاده از بکسل و هل دادن نسبت به آزاد سازی و هدایت خودرو‌ها اقدام و سرنشینان خودروهایی را که قادر به ادامه مسیر نبودند را با کمک رهداری اسکان و اقدام به تغذیه اسکان داده شدگان کردند.

واژگونی مرگباراتوبوس دراتوبان پیامبر اعظم

بر اساس خبر دیگر از چاراویماق در پی تماس اورژانس با پایگاه شهید لطفی منش بارگاه جمعیت هلال احمرچاراویماق مبنی بر اعلام واژگونی اتوبوس حوالی موسی بلاغی «۱۶۳ کیلومتر مانده به تبریز» بلافاصله اکیب امدادونجات به محل اعزام شدند.

این گزارش می‌افزاید: در این حادثه که بامداد روز سه شنبه، ۱۳ آبان، حوالی ساعت ۲اتفاق افتاده بود، متاسفانه در اثر واژگونی اتوبوس، ۲نفر از سر نشینان جان خود را از دست داده بودندکه توسط نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شهید لطفی منش جمعیت هلال احمر چاراویماق‌‌ رها سازی شد. همچنین سایر مسافران اتوبوس با کمک راهدارخانه بارگاه چاراویماق اسکان یافتند.

امدادرسانی به مسافران در راه مانده در محور میانه –اردبیل

برابراعلام جمعیت هلال احمر شهرستان میانه؛ نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای آغکند جمعیت هلال احمر شهرستان میانه نیز همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی به بیش از ۱۰۰خودرو گرفتار در برف و کولاک در محورهای سرچم - اردبیل، میانه به خلخال، اتوبان سرچم به تبریز امدادرسانی کردند.

امدادرسانی‌ها به مسافران در راه مانده در محورهای کلیبر و ورزقان و اهر

همچنین برابر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان، نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرهای ورزقان و کلیبر و اهر در روزهای اخیر یه مسافران در راه مانده در محور تبریز - کلیبر و تبریز – ورزقان امدادرسانی کرده و نسبت به آزاد سازی خودروهای گیر کرده در برف و کولاک اقدام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز