خبرگزاری کار ایران

مشاور مدیرعامل تأمین اجتماعی:

تکریم مراجعین سرلوحه کار سازمان تأمین اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۵۱

متأسفانه در مواردی مشاهده می شود رفتار و عملکرد تعداد قلیلی از پرسنل واحدهای اجرائی موجب تضییع خدمات پرسنل خدوم سازمان می شود.

سازمان تامین اجتماعی یکی از بزرگترین سازمانهای بیمه که با طیف وسیعی از مخاطبان در ارتباط و تعامل است دستور اداری در خصوص نحوه برخورد اداری با ارباب رجوع را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مشاور مدیرعامل تأمین اجتماعی با اعلام این خبر گفت: تکریم مراجعین و ارتقاء سطح رضایتمندی مخاطبین سرلوحه کار سازمان تأمین اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا رحیم اردلان، ‌ افزود: مشتری‌مداری به عنوان راهبرد اساسی سازمان نقش تعیین کننده در نحوه نگرش و نوع قضاوت جامعه به عملکرد سازمان و دستیابی به اهداف و نهایتا افزایش سطح رضایت مندی مخاطبان خواهد داشت.

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجانشرقی افزود: متأسفانه در مواردی مشاهده می شود رفتار و عملکرد تعداد قلیلی از پرسنل واحدهای اجرائی موجب تضییع خدمات پرسنل زحمتکش سازمان که به صورت شبانه روزی فعالیت می نمایند، می شود لذا سازمان تأمین اجتماعی با صدور دستور اداری و تبیین ضوابط و مقررات مشتری گرایانه، اهتمام دارد ضمن برخورد اداری با افراد خاطی که موجبات تضییع حقوق و بدبینی جامعه هدف را فراهم می‌آورند، با تسهیل امور و پاسخگوئی اعتماد و رضایتمندی مخاطبین را بیش از پیش تأمین نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز