خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت تحویل مدارک قبول‌شدگان اولیه آزمون استخدامی شهرداری‌های آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۳۵

پذیرفته‌شدگان اولیه این آزمون می‌توانند تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه، ۱۵ آبان ماه، با در دست داشتن مدارک لازم جهت تکمیل پرونده به واحد امور اداری و استخدامی دفتر امور شهری استانداری آذربایجان شرقی مراجعه کنند.

مهلت تحویل مدارک قبول‌شدگان اولیه آزمون استخدامی شهرداری‌های جدیدالتاسیس استان آذربایجان شرقی به مدت یک هفته تمدید شد.

به گزارش ایلنا دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد پذیرفته‌شدگان اولیه این آزمون می‌توانند تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه، ۱۵ آبان ماه، با در دست داشتن مدارک لازم جهت تکمیل پرونده به واحد امور اداری و استخدامی دفتر امور شهری استانداری واقع در خیابان جمهوری اسلامی، استانداری آذربایجان شرقی، ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی مراجعه کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: به مدارکی که پس از تاریخ فوق تحویل داده شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

گفتنی است پس از تکمیل پرونده معرفی‌شدگان در هر رشته شغلی، مصاحبه و آزمون عملی(در رشته‌هایی که نیاز به آزمون عملی دارند) به عمل خواهد آمد و بعد از طی مراحل گزینش، پذیرفته شده نهایی معرفی خواهد شد.

این دفتر همچنین اعلام کرد: داوطلبانی که نسبت به نتیجه آزمون استخدامی شهرداری‌های استان اعتراض دارند می‌توانند اعتراض خود را از طریق آدرس ایمیل info @ comporg. ir مطرح کنند.

بر پایه همین گزارش مدارک مورد نیاز برای تکمیل پرونده معرفی‌شدگان شامل اصل شناسنامه عکسدار و کپی تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و کپی آن، اصل مدرک تحصیلی و کپی آن، دو قطعه عکس پرسنلی تمام‌رخ، مدرک دال بر بومی بودن در صورت استفاده از امتیاز بومی، مدرک مربوط به ایثارگری در صورت استفاده از سهمیه ایثارگران، مدرک مربوط به استفاده از سهمیه معلولیت، مدرک مربوط به استفاده از امتیاز کارکنان قراردادی شاغل در یکی از شهرداری‌های داخل شهرستان شهرداری پذیرفته شده، اصل فیش واریزی هزینه ثبت‌نام در آزمون است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز