خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم عزاداری و سینه زنی خیابانی ایام محرم در دانشگاه تبریز

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۱۵۴

این مراسم از اول محرم هر روزه بعد از نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد بزرگ دانشگاه تبریز به طرف ساختمان امور دانشجویان در طول مسیرخیابان اصلی به مدت حدود دو ساعت برگزار می شود.

مراسم عزاداری و سینه زنی خیابانی ایام محرم، با حضور گسترده دانشگاهیان در دانشگاه تبریز آغاز شد.

به گزارش ایلنا، این مراسم از اول محرم هر روزه بعد از نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد بزرگ این دانشگاه به طرف ساختمان امور دانشجویان در طول مسیرخیابان اصلی به مدت حدود دو ساعت برگزار می شود.

همین گزارش حاکی است؛ در ادامه همین برنامه ها مراسم عزاداری دهه اول محرم، به مدت ۱۱ شب همه روزه راس ساعت ۲۰ در مسجد دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ حجج الاسلام خدیوی، سالک، انوری و محبی سخنرانان این مراسم پرفیض هستند و حجت الاسلام قلیزاده، ساعی نیا و محمد زاده نیزدر این آیین معنوی در رثای حضرت سیدالشهدا مداحی می کنند.

یادآور می شود: این آیین ها با هدف اشاعه فرهنگ عاشورا و شعور حسینی در بین دانشگاهیان و ایجاد فضای معنوی ماه محرم، همه ساله با شکوه خاصی در سطح این دانشگاه برگزار می شود.

لازم به ذکر است: مراسم عزاداری و سینه زنی خیابانی ایام محرم از سوی بسیج شهدای کارکنان و با همکاری واحدهای فرهنگی این دانشگاه برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز