خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران خبر داد:

تولید بیش از ۱۱ هزار تراکتور در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۸۹

از این تعداد نزدیک به ۹ هزار دستگاه در کارخانه تراکتورسازی تبریز، حدود۲ هزار دستگاه در کارخانه تراکتورسازی کردستان و ۵۰۲ دستگاه نیز در تراکتورسازی ارومیه تولید و به بازراهای هدف عرضه شده است.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: در ۶ماه نخست امسال ۱۱ هزار و ۱۴۴ دستگاه انواع تراکتور در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از رشد ۲ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش ایلنا از تبریز، ابوالفتح ابراهیمی با بیان اینکه این تعداد تراکتور با تنوع ۲۳ نوع محصول در توان و مدل‌های مختلف تک و دو دیفرانسیل از جمله تراکتورهای۲۴۰ ITM، ۲۸۵ ITM، ۲۹۹ITM، ۴۷۵ ITM، ۴۸۵ITM، ۸۰۰ITM، ۹۵۰ITM، تراکتورهای دودیفرانسیل۱۳۰ تا۱۸۰ اسب بخار و تراکتور دو دیفرانسیل برنجی با ۳۵ اسب بخار توان تنوع بخشان خط تولید تراکتورسازی ایران هستند افزود: از کل تولیدات تراکتور ۵ هزار و ۹۶۲ دستگاه شامل انواع تراکتورهای تک دیفرانسیل و ۵ هزار و ۱۸۲ دستگاه تراکتور دو دیفرانسیل هستند.

ابراهیمی درباره عملکرد کارخانه‌های حوزه مدیریتش گفت: از این تعداد نزدیک به ۹ هزار دستگاه در کارخانه تراکتورسازی تبریز، حدود ۲ هزار دستگاه در کارخانه تراکتورسازی کردستان و ۵۰۲ دستگاه نیز در تراکتورسازی ارومیه تولید و به بازارهای هدف عرضه شده است.

وی بازارهای هدف مجموعه تحت مدیریتش را در اولویت اول بازار و نیاز داخلی اعلام کرد و گفت: صادرات تراکتورسازی نیز در حال حاضر به بیش از ۱۳ کشور جهان صورت می‌گیرد.

گفتنی است گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده ادوات کشاورزی با شرکت‌های اقماری که ۷ شرکت در تبریز و در مجتمع تراکتورسازی، ۲ شرکت در سنندج و ارومیه و خط تولید در کشورهای ونزوئلا و تاجیکستان فعال بوه و با نزدیک به ۵ دهه فعالیت در زمینه تولید نه تنها تراکتور بلکه در عرصه تولید ۷۱ نوع انواع موتور در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خودرو، بیش از ۶۵ هزار تن انواع قطعات ریخته از جمله قطعات پیچیده داکتیل، توپی چرخ‌های خودروهای سنگین، قطعه بلوک سیلندر برای انواع خودروهای تولید داخل مانند نیسان، روآ، تولید بیش از ۲۰۰ هزار بلوک سیلندر خودروی ۲۰۶ و ۳۰۰ هزار قطعه بلوک سیلندر پراید و تامین نیاز ایران خودرو در ریخته‌گری این گروه نشان از ظرفیت و قابلیت‌های بالقوه این مجموعه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز