خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه طرح داناب میان آب منطقه‌ای و اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۱۹

بر اساس این طرح در سال تحصیلی جاری حدود ۱۰۰هزار دانش آموز دوره اول متوسطه این استان با هدف افزایش دانش و ارتقای سطح آگاهی، ایجاد اثرات و تغییر مثبت در نگرش و رفتار آنان، تربیت نسلی آشنا با مسائل و چالش‌های بخش آب در همه‌ ابعاد ممکن، تحت آموزش قرار می‌گیرند.

تفاهم نامه مشترک بین شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل آموزش و پرورش این استان برای اجرای طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) مبادله شد.

به گزارش ایلنا تفاهم نامه اجرای طرح داناب استان در جلسه‌ای مشترکی که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی تشکیل شد، مبادله شد.

در این جلسه غلامرضا هاشمی مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با تأکید بر اهمیت اجرای این طرح در ارتقای آگاهی‌های عمومی، اجرای طرح داناب را در همراه سازی دانش آموزان و خانواده‌های آنان با خادمان صنعت آب در حفاظت از منابع آب تأثیرگذار دانست.

جعفر پاشایی، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت نقش دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور، آمادگی این اداره کل را برای حضور مدیران ارشد آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی در کمیته‌های مربوطه به منظور ایجاد زمینه‌های مشترک همکاری بیشتر اعلام کرد.

شایان ذکر است در سال تحصیلی جاری حدود ۱۰۰هزار دانش آموز دوره اول متوسطه این استان با هدف افزایش دانش و ارتقای سطح آگاهی، ایجاد اثرات و تغییر مثبت در نگرش و رفتار آنان، تربیت نسلی آشنا با مسائل و چالش‌های بخش آب در همه‌ ابعاد ممکن، تحت آموزش قرار می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز